RE: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR

From: Tomas Symersky (Tomas.Symersky@ri.cz)
Date: 04. 09. 2001, 10:47 CEST


Dobry den,

mam nekolik dotazu:

1. Jsou nejaka cisla uspesnosti kampane?
2. Toto omezeni je mozne, predpokladam, jen ve Vasi siti, tzn. ze pokud by
se kampan naplanovala napr. na Mobil, tak toto omezeni neni mozne, je to
tak?


Tomas Symersky

>-----Original Message-----
>From: mkrejci@arbomedia.cz [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
>Sent: Tuesday, September 04, 2001 10:28 AM
>To: reklama@nawebu.cz
>Subject: Re: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR
>
>
>Absolutne souhlasim, pro planovani je to nesmirne obtizne a 
>nema to vubec nic 
>spolecneho s kapacitou pozic merene v impresich. Nastesti mame presne 
>statistiky o navstevnosti pozic tez z hlediska unikatnich 
>navstevniku za dane 
>obdobi ( dle cookies i IP adres ) a proto muzeme frekvenci 
>omezene kampane 
>bez problemu planovat. Problematicke je to v pripade, ze nam 
>na jedne pozici 
>jede vice frekvenci omezenych kampani ve stejnem obdobi. Pak je treba 
>planovat pouze na cast kapacity, nebot nektery unikatni 
>navstevnik se na HP 
>daneho serveru opravdu v danem obdobi objevi napr. pouze jednou.
>
>Michal Krejci
>
>---------- Original Text ----------
>
>From: "miroslav.kucera" <miroslav.kucera@interval.cz>, on 
>4.9.2001 09:48:
>
>Zdravim,
>
>u takovych kampani je ovsem problem, ze tezko odhadnete konkretni pocet
>zobrazeni, delku a tedy i cenu kampane. IMHO ale dve zobrazeni reklamy
>jednomu uzivateli se mi zdaji docela malo.
>
>miroslav.kucera = [ www.interval.cz ]
>
>
>----- Original Message -----
>From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz>
>To: <reklama@nawebu.cz>
>Sent: Tuesday, September 04, 2001 9:46 AM
>Subject: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR
>
>
>| Tento tyden bezi v siti adMaster na serverech iHned, Penize, Financni
>noviny
>| a Business Center pop-upy kampane Jaguar X-type ( bannery i 
>na dalsich ).
>| Zajimal by me vas nazor na pouzitou techniku dvojnasobneho omezeni
>frekvence
>| a to :
>|
>| -  na max. 2 zobrazeni jednomu uzivateli a to v ramci cele 
>kampane ( na
>vsech
>| serverech dohromady )
>| - na kazdem ze serveru na max. 1 zobrazeni za 1 hodinu
>|
>| Cilem techto technik je
>|
>| a) odstranit "obtezujici" aspekty mnohanasobneho zobrazeni a 
>tim dosazeni
>| spise negativniho komunikacniho dopadu
>| b) dosahnout co nejvyssiho zasahu do cilove skupiny a tim 
>optimalizovat
>| jednotkovou cenu zasahu
>|
>| Protoze se podle nas jedna na ceskem trhu o zcela novou a 
>zatim nepouzitou
>| technologii, rad bych privital nazory predevsim ze strany zadavatelu
>reklamy.
>| Po ukonceni kampane rad zaslu do konference porovnani 
>dosazenich cisel s
>| porovnanim s vysledky kampani, ktere tuto techniku 
>nepouzily. Upozornuji,
>ze
>| pop-upy nemusite vzdy videt, pripadne se vam mohou na danych 
>serverech
>| stridat s jinymi nasimi pop-upovymi kampanemi ( napr. pro 
>Telecom ), nebot
>je
>| preste planovan pocet impresi a ty jsou prubezne rozkladany do celeho
>obdobi
>| kampane.
>|
>| s pozdravem
>|
>| Mgr. Michal Krejci
>| Head of Internet Sales - AdMaster project
>| ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
>| Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
>| Email:   mkrejci@arbomedia.cz
>| http://www.arbomedia.cz
>| Tel    +420 2  510 82 224
>| Fax   +420 2  510 82 105
>|
>| 
>---------------------------------------------------------------
>-----------
>| Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
|
|


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST