Na obecne rovine lze konstatovat, ze prace s one-to-one komunikaci v e-marketingu je u nas znacne v plenkach... A s vydaji je to podobne (off-line svet je ale o necem jinem)... Petr Stransky -----Puvodní zpráva----- Od: pavel.hruza@e-komerce.cz [mailto:pavel.hruza@e-komerce.cz] Odesláno: 3. zárí 2001 12:17 Komu: reklama@nawebu.cz Predmet: Jak je to s cilenou/masovou reklamou u nas? Dobry den, Podle studie Shop.org/BCG, 35% marketingovych vydaju bylo za druhe ctvrtleti 2001 utraceno na dobre cilenych mediich (mj. katalogy, direct mail, email) , oproti 21 procentum za lonsky rok. Do reklamy na portalech nateklo 23% marketingovych vydaju. Predpoklada se pokles vyznamu portalu s rustem zkusenosti internetove komunity. Tato cisla plati pro USA, nemate nekdo relevantni cisla z ceskeho reklamniho trhu? Jsou u nas, podle Vas, indicie podobnych trendu? Pavel Hruza e-komerce.cz - byznys na internetu Tel: 05 472 271 47 pavel.hruza@e-komerce.cz http://www.e-komerce.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST