RE: Jak je to s cilenou/masovou reklamou u nas?

From: Petr Stransky (petr.stransky@STRANSKY.cz)
Date: 03. 09. 2001, 16:50 CEST


Na obecne rovine lze konstatovat, ze prace s one-to-one komunikaci v
e-marketingu je u nas znacne v plenkach... A s vydaji je to podobne
(off-line svet je ale o necem jinem)...
 
 
Petr Stransky

-----Puvodní zpráva-----
Od: pavel.hruza@e-komerce.cz [mailto:pavel.hruza@e-komerce.cz]
Odesláno: 3. zárí 2001 12:17
Komu: reklama@nawebu.cz
Predmet: Jak je to s cilenou/masovou reklamou u nas?



Dobry den, 

Podle studie Shop.org/BCG, 35% marketingovych vydaju bylo za druhe
ctvrtleti 2001 utraceno na dobre cilenych mediich (mj. katalogy, direct
mail, email)  , oproti 21 procentum za lonsky rok. Do reklamy na
portalech nateklo 23% marketingovych vydaju. Predpoklada se pokles
vyznamu portalu s rustem zkusenosti internetove komunity. 

Tato cisla plati pro USA, nemate nekdo relevantni cisla z ceskeho
reklamniho trhu? Jsou u nas, podle Vas, indicie podobnych trendu? 

Pavel Hruza 

e-komerce.cz - byznys na internetu
Tel: 05 472 271 47
pavel.hruza@e-komerce.cz
http://www.e-komerce.cz 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST