Re: viral marketing

From: Jiri Brazda (xbraj12@vse.cz)
Date: 16. 07. 2001, 15:07 CEST


Jiste, rozdil je vsak ve vnimani. Zatimco reklamni paticky jsou opravdu
paraziti, kterych si sotva nekdo jeste vsimne a u e-mailu zustavaji jen diky
pohodli uzivatelu, vymyslet neco, co staci pustit ven jednou jedinkrat a dal
se toto sdeleni bude lavinovite sirit diky sve vyjimecnosti, je urcite extra
narocne.

Dokonce jsem slysel, ze operatori mobilnich siti plati nejake lidi, kteri
vymysleji SMS typu sex is like nokia (connecting people) ..., u kterych je
uspech zarucen a siti protecou radove statisickrat. Tady je ale jasny motiv
(pokud je to pravda), ale jak poskladat 160 znaku tak, abych napr. posilil
vedomi o sve znacce (od boku: treba vyrobce prezervativu)? To je ukol pro
mimoradne dobre kreativce :-)

Jiri Brazda
jiri.brazda@iporadny.cz

iPoradny.cz - on-line consultancy
Brzda.com - personal homepage

----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
> Virovy marketing ovsem ma i zcela jednoduche, vedome temer
> nepostrehnutelne podoby a setkavame se s nim naprosto bezne. Asi nejlepsim
> prikladem jsou bezplatne emailove servery, ktere do kazde odeslane zpravy
> vkladaji svou reklamni paticku.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST