Souhlasim. Virovy marketing je skvela vec. Moje namitka se tykala jen prekladu "viralni marketing". Je to neco podobneho, jako kdybychom napr. "shopping cart" prekladali jako "shopovy vozik" :-) Mimochodem, tusim ze na e-komerce.cz nedavno vysel clanek, ktery ctenarum sugeroval, ze virovy marketing (autor to take prekladal "viralni" ;-)) je cosi velmi originalniho, vyjimecneho a mimoradne dumyslneho (sofistikovaneho ;-)). Prispevek Jirky Brazdy o obrazku mysi naznacuje neco podobneho. Virovy marketing ovsem ma i zcela jednoduche, vedome temer nepostrehnutelne podoby a setkavame se s nim naprosto bezne. Asi nejlepsim prikladem jsou bezplatne emailove servery, ktere do kazde odeslane zpravy vkladaji svou reklamni paticku. Zdravi Marek Prokop ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ > -----Original Message----- > From: Jiri Brazda [SMTP:xbraj12@vse.cz] > Sent: Monday, July 16, 2001 1:31 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: viral marketing > > Dobra, mozna to smrdi dalsim buzzwordem, ale jsem presvedcen, ze > podstata > toho pojmu je platna, funguje a lze ji vyuzit ve svuj prospech za > urcitych > okolnosti (zejmena vhodna cilova skupina). > > Priklad: pred casem mi prisel obrazek s mysi, ktera stala pred pastickou > a > na hlave mela nasazenou helmu s logem Boeri :-) Samozrejme jsem to > preposlal > dal. A prestoze jsem predtim nikdy nevidel jmeno te firmy, ted jsem si > na > nej hned bez problemu vzpomnel. > > > Jiri Brazda > jiri.brazda@iporadny.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST