RE: viral marketing

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 16. 07. 2001, 14:34 CEST


Souhlasim. Virovy marketing je skvela vec. Moje namitka se tykala jen 
prekladu "viralni marketing". Je to neco podobneho, jako kdybychom napr. 
"shopping cart" prekladali jako "shopovy vozik" :-)

Mimochodem, tusim ze na e-komerce.cz nedavno vysel clanek, ktery ctenarum 
sugeroval, ze virovy marketing (autor to take prekladal "viralni" ;-)) je 
cosi velmi originalniho, vyjimecneho a mimoradne dumyslneho 
(sofistikovaneho ;-)). Prispevek Jirky Brazdy o obrazku mysi naznacuje 
neco podobneho.

Virovy marketing ovsem ma i zcela jednoduche, vedome temer 
nepostrehnutelne podoby a setkavame se s nim naprosto bezne. Asi nejlepsim 
prikladem jsou bezplatne emailove servery, ktere do kazde odeslane zpravy 
vkladaji svou reklamni paticku.

Zdravi

Marek Prokop
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


> -----Original Message-----
> From:	Jiri Brazda [SMTP:xbraj12@vse.cz]
> Sent:	Monday, July 16, 2001 1:31 PM
> To:	reklama@nawebu.cz
> Subject:	viral marketing
>
> Dobra, mozna to smrdi dalsim buzzwordem, ale jsem presvedcen, ze
> podstata
> toho pojmu je platna, funguje a lze ji vyuzit ve svuj prospech za
> urcitych
> okolnosti (zejmena vhodna cilova skupina).
>
> Priklad: pred casem mi prisel obrazek s mysi, ktera stala pred pastickou
> a
> na hlave mela nasazenou helmu s logem Boeri :-) Samozrejme jsem to
> preposlal
> dal. A prestoze jsem predtim nikdy nevidel jmeno te firmy, ted jsem si
> na
> nej hned bez problemu vzpomnel.
>
>
> Jiri Brazda
> jiri.brazda@iporadny.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST