Re[2]: viral marketing

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (scalex@scalex.cz)
Date: 16. 07. 2001, 21:57 CEST


JB> Jiste, rozdil je vsak ve vnimani. Zatimco reklamni paticky jsou opravdu
JB> paraziti, kterych si sotva nekdo jeste vsimne a u e-mailu zustavaji jen diky
JB> pohodli uzivatelu, vymyslet neco, co staci pustit ven jednou jedinkrat a dal
JB> se toto sdeleni bude lavinovite sirit diky sve vyjimecnosti, je urcite extra
JB> narocne.

JB> Dokonce jsem slysel, ze operatori mobilnich siti plati nejake lidi, kteri
JB> vymysleji SMS typu sex is like nokia (connecting people) ..., u kterych je
JB> uspech zarucen a siti protecou radove statisickrat. Tady je ale jasny motiv
JB> (pokud je to pravda), ale jak poskladat 160 znaku tak, abych napr. posilil
JB> vedomi o sve znacce (od boku: treba vyrobce prezervativu)? To je ukol pro
JB> mimoradne dobre kreativce :-)

JB> Jiri Brazda
JB> jiri.brazda@iporadny.cz

JB> iPoradny.cz - on-line consultancy
JB> Brzda.com - personal homepage

JB> ----- Original Message -----
JB> From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
>> Virovy marketing ovsem ma i zcela jednoduche, vedome temer
>> nepostrehnutelne podoby a setkavame se s nim naprosto bezne. Asi nejlepsim
>> prikladem jsou bezplatne emailove servery, ktere do kazde odeslane zpravy
>> vkladaji svou reklamni paticku.



JB> --------------------------------------------------------------------------
JB> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



-- 
Best regards,
 Miroslav                            mailto:scalex@scalex.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST