JB> Jiste, rozdil je vsak ve vnimani. Zatimco reklamni paticky jsou opravdu JB> paraziti, kterych si sotva nekdo jeste vsimne a u e-mailu zustavaji jen diky JB> pohodli uzivatelu, vymyslet neco, co staci pustit ven jednou jedinkrat a dal JB> se toto sdeleni bude lavinovite sirit diky sve vyjimecnosti, je urcite extra JB> narocne. JB> Dokonce jsem slysel, ze operatori mobilnich siti plati nejake lidi, kteri JB> vymysleji SMS typu sex is like nokia (connecting people) ..., u kterych je JB> uspech zarucen a siti protecou radove statisickrat. Tady je ale jasny motiv JB> (pokud je to pravda), ale jak poskladat 160 znaku tak, abych napr. posilil JB> vedomi o sve znacce (od boku: treba vyrobce prezervativu)? To je ukol pro JB> mimoradne dobre kreativce :-) JB> Jiri Brazda JB> jiri.brazda@iporadny.cz JB> iPoradny.cz - on-line consultancy JB> Brzda.com - personal homepage JB> ----- Original Message ----- JB> From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> >> Virovy marketing ovsem ma i zcela jednoduche, vedome temer >> nepostrehnutelne podoby a setkavame se s nim naprosto bezne. Asi nejlepsim >> prikladem jsou bezplatne emailove servery, ktere do kazde odeslane zpravy >> vkladaji svou reklamni paticku. JB> -------------------------------------------------------------------------- JB> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -- Best regards, Miroslav mailto:scalex@scalex.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST