> Obavam se, ze to byl muj clanek :-) Myslim, ze ano a myslim, ze jsme se v diskusi pod clankem na toto tema dokonce "stretli" ;-) > i kdyz vim, ze brand je znacka a viral je virovy, > proste si nejak nehlidam anglikanismy. Nu, s "brand" je to trochu slozitejsi. V tomto pripade jsem casto bezradny take. Ona to je znacka a neni to znacka. Cestine tady proste to presne slovo s dostatecne uzkym a zauzivanym vyznamem chybi. A to uz vubec nemluvim o brand jako adjektivu, nebo dokonce "branding". Kdyby se nasel nekdo s dobrym prekladem, byl bych mu nesmirne zavazan. > To ze si davam do paticky odkaz na posledni prace > Deependu jeste neznamena, ze delam virovy marketing :-). To opravdu ne. Virovym marketingem by se to stalo v okamziku, kdyby neco nutilo prijemce Vasich emailu, preposilat je vsem svym pratelum a znamym. Za urcitych okolnosti vsak mohou tuto funkci plnit nektere emailove e-ziny, pokud je jejich obsah opravdu hodnotny. Zdravi Marek Prokop ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST