RE: viral marketing

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 16. 07. 2001, 15:07 CEST


> Obavam se, ze to byl muj clanek :-)

Myslim, ze ano a myslim, ze jsme se v diskusi pod clankem na toto tema 
dokonce "stretli" ;-)

> i kdyz vim, ze brand je znacka a viral je virovy,
> proste si nejak nehlidam anglikanismy.

Nu, s "brand" je to trochu slozitejsi. V tomto pripade jsem casto bezradny 
take. Ona to je znacka a neni to znacka. Cestine tady proste to presne 
slovo s dostatecne uzkym a zauzivanym vyznamem chybi. A to uz vubec 
nemluvim o brand jako adjektivu, nebo dokonce "branding". Kdyby se nasel 
nekdo s dobrym prekladem, byl bych mu nesmirne zavazan.

> To ze si davam do paticky odkaz na posledni prace
> Deependu jeste neznamena, ze delam virovy marketing :-).

To opravdu ne. Virovym marketingem by se to stalo v okamziku, kdyby neco 
nutilo prijemce Vasich emailu, preposilat je vsem svym pratelum a znamym. 
Za urcitych okolnosti vsak mohou tuto funkci plnit nektere emailove 
e-ziny, pokud je jejich obsah opravdu hodnotny.

Zdravi

Marek Prokop
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST