Re[2]: viral marketing

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (scalex@scalex.cz)
Date: 16. 07. 2001, 22:02 CEST


JB> Jiste, rozdil je vsak ve vnimani. Zatimco reklamni paticky jsou opravdu
JB> paraziti, kterych si sotva nekdo jeste vsimne

A vite, ze zrovna tohle na mne velmi pusobi ? Ale ma to jeden hacek -
zalezi na pisateli te zpravy. Totiz, kdyz ctu prispevky v konferenci,
tak u nekterych nezajimavych pisatelu mazu zpravu po nekolika
prectenych slovech, zatimco jinym (dle meho nazoru a vkusu),
rozumnejsim a zajimavejsim pisatelum venuji mnohem vetsi pozornost.
Takze dejme tomu kdyby chtel nekdo cilit reklamu konkretne na moji
osobu, bude ji cpat do paticek mailu mych oblibencu. Jejich mail si
totiz prectu od pozdravu az po konec mailu, aby mi nahodou neco
zajimaveho neuniklo - a tim padem si prectu i vlozenou reklamu. 8^)

Samozrejme, je to extrem, co jsem ted napsal, ale napriklad nejaky
mailinglistovy produkt, jako je napriklad Pandora, by toho mohl vyuzit
a vice zpoplatnovat napriklad reklamu, ktera bude vlozena na konec
mailu, ktery do konference posila jeji moderator - da se totiz
predpokladat, ze ostatni ucastnici budou tento mail cist daleko
pozorneji nez jiny (protoze to mohou byt Rules, napomenuti ucastnika,
zastaveni off-topic debaty apod.) a tim padem si lepe povsimnou
prilozene reklamy.


          Mirek Hlavicka
          AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST