E-mail marketing

From: Jiří Herinek (herinek@intekom.cz)
Date: 28. 06. 2001, 08:29 CEST


Pěkné ráno,

už tu bylo řečeno mnohé o úspěšnosti SMS kampaně, o tom, co je a není SPAM (o nevyžádané poště se však budou vést živé diskuse až do té doby, dokud  tuto problematiku nebude upravovat zákon). Ale co tu ještě nezaznělo je úspěšnost direct e-mailu.
Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct e-mailu. Tak, jako uvedl pan Prokop, z veřejně dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy (např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme nabídku - reklamní sdělení (např. nabídka úklidové techniky).I když se jedná o 100 % cílení, příjemcům se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost (pod kterou si představuji "akci" příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) pod 1 % a to je žalostně málo.
Jaké jsou Vaše zkušenosti?
Jiří Herinek

Ing. Jiří Herinek

Duhaplast, s.r.o.
projekt INTEKOM - internet a komunikace
750 02  Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST