RE: E-mail marketing

From: redlinger@anetis.sk
Date: 28. 06. 2001, 09:15 CEST


Krasne slnecne ranko,

nase skusenosti s direct e-mailingom su pomerne rovnake - az na to, ze
napriek dodrziavaniu urcitych zasad rozosielania informacie touto cestou (vo
vela veciach suhlasim s p. Prokopom a jeho "jednoduchym nazorom na SPAM") -
bola reakcia dost negativna. Pojem SPAM je totiz tak zprofanovany, ze vela
prijemcov direct e-mailingu - reaguje negativne len vdaka existencii pojmu
SPAM (moj osobny nazor).

Co sa tyka cisiel (resp. nase skusenosti s direct e-mailingom): 10%
reagovalo na e-mail - kliknutim na link v e-maile, cca 1% reagovalo
napisanim odpovede na e-mail.
Všetko sa to udialo do 24 hodin od rozposlania pricom 80% reagovalo
kliknutim do 4 hodin od rozposlania (samozrejme zalezi na case odoslania
resp. prijatia e-mailu.)
Vsetky adresy boli z verejne dostupnych zdrojov a informacia poukazovala na
novu sluzbu pre pouzivatelov internetu.

Celkove zhodnotenie: oproti bannerovej kampani (kt. isla subezne s direct
e-mailingom) velmi mizive aj napriek vseobecne nizkemu click rate bannerov.
Tie vsak na rozdiel od e-mailu nezasahuju do vysostne privatneho prostredia
pouzivatela - t.j. jeho e-mailovej schranky.
Direct e-mail ma vsak velke vyuzitie pri informovani pouzivatelov - je to
ovela lepsia cesta distribucie podrobnej informacie cielenej skupine. Len
kto rozlisi SPAM od uzitocnej informacie (vo vseobecnosti) - nech hodi
kamenom.... :o)

Tolko k nasim skusenostiam - zatial....

Tomas Redlinger
Anetis, a.s.
Lazovna 69, 974 01 Banska Bystrica, Slovensko
redlinger@anetis.sk, www.anetis.sk



  -----Original Message-----
  From: Jiří Herinek [mailto:herinek@intekom.cz]
  Sent: Thursday, June 28, 2001 8:30 AM
  To: reklama@nawebu.cz
  Subject: E-mail marketing


  Pěkné ráno,

  už tu bylo řečeno mnohé o úspěšnosti SMS kampaně, o tom, co je a není SPAM
(o nevyžádané poště se však budou vést živé diskuse až do té doby, dokud
tuto problematiku nebude upravovat zákon). Ale co tu ještě nezaznělo je
úspěšnost direct e-mailu.
  Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct e-mailu. Tak, jako
uvedl pan Prokop, z veřejně dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy
(např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme nabídku - reklamní
sdělení (např. nabídka úklidové techniky).I když se jedná o 100 % cílení,
příjemcům se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost (pod kterou
si představuji "akci" příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) pod 1 % a to
je žalostně málo.
  Jaké jsou Vaše zkušenosti?
  Jiří Herinek

  Ing. Jiří Herinek

  Duhaplast, s.r.o.
  projekt INTEKOM - internet a komunikace
  750 02  Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST