Dobry den, Jen tak mimochodem, proc by mela byt e-mailova kampan s response rate 1% automaticky povazovana za neuspesnou? Krome tohoto procenta jde preci i o naklady na kampan a hodnotu ziskaneho zakaznika/zajemce. Bez znalosti techto dalsich dvou parametru nelze uspesnost nijak vyhodnotit. Zdravi Marek Prokop ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ dp [SMTP:danprerucil@seznam.cz] napsal: > nevim na koho se cilila ona kampan, kde vzali ony > presne adresy uklidovych firem, ale podle tohoto > konkretniho pripadu si myslim, ze zadat si nejakou > podobnou reklamni akci u takoveto firmy (ted nemyslim > primo a jen duhaplast) je jen absolutni ztrata casu a > vyhozene penize. Jiří Herinek [SMTP:herinek@intekom.cz] napsal: > úspěšnost (pod kterou si představuji "akci" > příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) > pod 1 % a to je žalostně málo.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST