RE: E-mail marketing

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 28. 06. 2001, 12:46 CEST


Dobry den,

Jen tak mimochodem, proc by mela byt e-mailova kampan s response rate 1% 
automaticky povazovana za neuspesnou? Krome tohoto procenta jde preci i o 
naklady na kampan a hodnotu ziskaneho zakaznika/zajemce. Bez znalosti 
techto dalsich dvou parametru nelze uspesnost nijak vyhodnotit.

Zdravi

Marek Prokop
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


dp [SMTP:danprerucil@seznam.cz] napsal:
> nevim na koho se cilila ona kampan, kde vzali ony
> presne adresy uklidovych firem, ale podle tohoto
> konkretniho pripadu si myslim, ze zadat si nejakou
> podobnou reklamni akci u takoveto firmy (ted nemyslim
> primo a jen duhaplast) je jen absolutni ztrata casu a
> vyhozene penize.

Jiří Herinek [SMTP:herinek@intekom.cz] napsal:
> úspěšnost (pod kterou si představuji "akci"
> příjemce - odpověď na e-mail, telefonát)
> pod 1 % a to je žalostně málo.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST