Jiří Herinek [SMTP:herinek@intekom.cz] napsal: > Rád bych však pokračoval v původní diskusi: > Proč je reakce příjemců taková jaká je? Je to dáno > zprofanovaností pojmu SPAM? Ano. A to je u nas zprofanovan radove mene nez treba v USA. Resenim, a osobne jsem presvedcen, ze jedinym dlouhodobe pruchodnym, je opt-in. Ovsem i opt-in listy maji mnoho forem a jejich ucinnost (tj. response rate) se pohybuje od par procent az treba k 40%, v zavislosti na *dlouhodobe* kvalite obsahu rozesilanych e-mailu, charakteru cilove skupiny, mire zacileni listu a relevanci nabidky. > Je to dáno tím, že mnozí uživatelé mají s e-mailem > stále ještě problémy a bojí se této možnosti > komunikace? Ano. Viz muj predesly prispevek. Resenim je opet opt-in a adevatni volba cilove skupiny. Samozrejme presneji, adekvatni volba e-mailu jako media vhodneho pro urcitou skupinu. > Je to dáno obsahem sdělení a jeho formou? Ano. Dobry text (a ve spravnem kontextu) dokaze zvysit response rate na cca. dvojnasobek oproti "standardnimu" textu. Spatny text muz samozrejme srazit vysledek az na nulu. Tak vidite, pane Herinku, spravne odpovedi uz jste vedel sam :-) A jiste take vite, ze se to snaze rekne/napise, nez opravdu uplatni v praxi. Reseni, ktere by bylo stejne jednoduche a levne jako malo cilene rozesilani nevyzadanych e-mailu a pri tom stejne ucinne jako dlouhodobe budovany opt-in list s vysokou pridanou hodnotou pro prijemce, proste neexistuje. Preji vam hezky den! Marek Prokop ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST