RE: E-mail marketing

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 28. 06. 2001, 12:12 CEST


Dobry den,

Problem vidim v tom, ze Vase cileni neni ani zdaleka 100%. Vychazite totiz 
jen z predmetu cinnosti cilove skupiny, ale uz ne z jeji schopnosti 
akceptovat e-mail jako komunikacni medium. Tato schopnost je v nasich 
krajich velmi nizka a u uklidovych firem asi obzvlast. Lapidarne receno, 
ti lide si e-maily nestahuji a nectou.

Zkuste schvalne maly experiment. Poslete stejne skupine prijemcu nikoli 
reklamni sdeleni, ale *poptavku*, ve ktere budete pozdaovat jejich sluzby. 
Vsadim se, ze Vam odpovi mene nez 50%, dokonce bych to odhadoval tak na 
20-30%. Tim se ovsem skutecna uspesnost Vasi kampane dostava na troj az 
ctyrnasobek Vami uvadene hodnoty.

I s ohledem na jeho naklady muze byt e-mailovy marketing nesmirne 
efektivni, ovsem musi se delat netrivialnimi metodami a jeho pole 
pusobnosti je (zatim) omezeno na dosti uzkou skupinu obyvatelstva.

Zdravi

Marek Prokop
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jiří Herinek [SMTP:herinek@intekom.cz] napsal:
> Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct
> e-mailu. Tak, jako uvedl pan Prokop, z veřejně
> dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy
> (např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme
> nabídku - reklamní sdělení (např. nabídka úklidové
> techniky).I když se jedná o 100 % cílení, příjemcům
> se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost
> (pod kterou si představuji "akci" příjemce - odpověď na
> e-mail, telefonát) pod 1 % a to je žalostně málo.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST