Dobry den, Problem vidim v tom, ze Vase cileni neni ani zdaleka 100%. Vychazite totiz jen z predmetu cinnosti cilove skupiny, ale uz ne z jeji schopnosti akceptovat e-mail jako komunikacni medium. Tato schopnost je v nasich krajich velmi nizka a u uklidovych firem asi obzvlast. Lapidarne receno, ti lide si e-maily nestahuji a nectou. Zkuste schvalne maly experiment. Poslete stejne skupine prijemcu nikoli reklamni sdeleni, ale *poptavku*, ve ktere budete pozdaovat jejich sluzby. Vsadim se, ze Vam odpovi mene nez 50%, dokonce bych to odhadoval tak na 20-30%. Tim se ovsem skutecna uspesnost Vasi kampane dostava na troj az ctyrnasobek Vami uvadene hodnoty. I s ohledem na jeho naklady muze byt e-mailovy marketing nesmirne efektivni, ovsem musi se delat netrivialnimi metodami a jeho pole pusobnosti je (zatim) omezeno na dosti uzkou skupinu obyvatelstva. Zdravi Marek Prokop ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jiří Herinek [SMTP:herinek@intekom.cz] napsal: > Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct > e-mailu. Tak, jako uvedl pan Prokop, z veřejně > dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy > (např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme > nabídku - reklamní sdělení (např. nabídka úklidové > techniky).I když se jedná o 100 % cílení, příjemcům > se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost > (pod kterou si představuji "akci" příjemce - odpověď na > e-mail, telefonát) pod 1 % a to je žalostně málo.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST