Re: E-mail marketing

From: dp (danprerucil@seznam.cz)
Date: 28. 06. 2001, 10:49 CEST


Jak opravdu funguje, tedy lepe receno vubec nefunguje, reklama na netu jsem zjistil az ted.
Jsem z Prerova. Hledal jsem poradenskou firmu, ktera by pro mne udelala prave web ohledne podnikani v uklidovych sluzbach a v jejich propagaci na Internetu.

Sedim v kancelari, ze ktere vidim Nordicpark. Ani ve snu by mne nenapadlo ze tam sidli nejaka firma Duhaplast, ktera se timto poradenstvim zabyva.
A najednou si zde mohu precist jejich prispevek o reklame na e-mailu. O tom jak je tento direct marketing neuspesny, o tom, jak jejich maily jsou 100% cileny,  apodobne nesmysly, uvadene dnes a denne vsemi, kteri vykonavaji tuto cinnost a rikaji,.... my Vam poradime.

nevim na koho se cilila ona kampan, kde vzali ony presne adresy uklidovych firem, ale podle tohoto konkretniho pripadu si myslim, ze zadat si nejakou podobnou reklamni akci u takoveto firmy (ted nemyslim primo a jen duhaplast) je jen absolutni ztrata casu a vyhozene penize.

A potom se divime, ze reklama na Internetu zkomira. Kdo se totiz jednou takto napali, vyhodi penize a zjisti ze to bylo uplne k nicemu, a ze se o jeho produktech, reklamovanych pres onen slavny a skvely Internet, nedozvi ani ti, co sidli pres ulici, tak pak je nekde neco spatneho, ale velmi spatneho.
dp
-----------------------------------------------------
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/free_video/

  ----- Original Message ----- 
  From: Jiří Herinek 
  To: reklama@nawebu.cz 
  Sent: 28. června 2001 8:29
  Subject: E-mail marketing


  Pěkné ráno,

  už tu bylo řečeno mnohé o úspěšnosti SMS kampaně, o tom, co je a není SPAM (o nevyžádané poště se však budou vést živé diskuse až do té doby, dokud  tuto problematiku nebude upravovat zákon). Ale co tu ještě nezaznělo je úspěšnost direct e-mailu.
  Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct e-mailu. Tak, jako uvedl pan Prokop, z veřejně dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy (např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme nabídku - reklamní sdělení (např. nabídka úklidové techniky).I když se jedná o 100 % cílení, příjemcům se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost (pod kterou si představuji "akci" příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) pod 1 % a to je žalostně málo.
  Jaké jsou Vaše zkušenosti?
  Jiří Herinek

  Ing. Jiří Herinek

  Duhaplast, s.r.o.
  projekt INTEKOM - internet a komunikace
  750 02  Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST