Jak zvysit uspesnost banneru

From: Martin İimıa (msimsa@seminarky.cz)
Date: 07. 03. 2001, 05:28 CET


Casto pozoruju lidi, kteri surfuji po netu a sleduju, jak reaguji na
reklamni bannery.

Vite proc lidi NEklikaji na reklamni bannery, i kdyz si jich vsimnou a libi
se jim??
Jednoduse proto, ze nechteji opoustet stranku, na ktere momentalne jsou.
Uzivatel, ktery si cte clanek na Bonuswebu prece neklikne na banner, ktery
ho odesle nekam jinam jen proto, ze ho nabidka na banneru zaujala.

Zkuste se nad tim aspon na chvilku zamyslet - kdyby uzivatel mel vryto do
mozku, ze po kliknuti na banner se mu automaticky otevre NOVE okno s
obsahem, na ktery ukazoval banner, MNOHEM radeji na reklamu klikne - a
nemusi to byt skycraper, intersticial ani supersticial.

V soucase dobe neni standardem, ze se odkaz z banneru objevi v novem okne a
verte, ze ne kazdy uzivatel vi, ze staci kliknout na pravou mys a zvolit
"otevrit v novem okne". Zkuste si nekdy zajit do inetove kavarny nebo do
ucebny na skolach a chvili sledujte PRUMERNE uzivatele - je to velice
zajimava podivana...

Skvelym kompromisem jsou velke flashove ctverce, ktere uz jsou k videni
treba na CNET.com. Nejen ze zalezi jen na ctenari, jestli na reklamu klikne,
ale zaroven ctenar vi, ze i po kliknuti na reklamu zustane na strance,
kterou si dobrovolne vybral...

Byl bych rad za nejakou reakci, diky

Martin Simsa

http://www.seminarky.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST