hmmm, je pravda, ze o moznosti "otevrit v novem okne" mnoho prumernych uzivatelu nevi, ale pak je tu prece tlacitko back a to snad pouzivaji vsichni... otevirani v novem okne neni IMHO tak jednoznacny recept, pri osmi otevrenych oknech/aplikacich (1024x768, 17") je lista tak na hranici prehlednosti, pokud budu vsechno otevirat do novych oken, tak se v tom bordelu nevyznam, ale HLAVNE muj subjektivni nazor je, ze pokud me reklama zaujme, tak me nezajima, jestli se otevre v novem okne nebo ne, proste na ni kliknu, rozkoukam se a pak se vratim nebo ne - ale taky je rozdil, jestli jsem v praci nebo skole, kde muzu v pohode surfovat :-) nebo doma - doma moje CTR klesa nekam hodne blizko k nule - proto davam jiny navrh, liberalizace telekomunikacniho trhu, coz by snad mohlo vest k drasticke redukci poplatku za pripojeni ----- Original Message ----- From: Martin İimıa <msimsa@seminarky.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, March 07, 2001 6:28 AM Subject: Jak zvysit uspesnost banneru > Casto pozoruju lidi, kteri surfuji po netu a sleduju, jak reaguji na > reklamni bannery. > > Vite proc lidi NEklikaji na reklamni bannery, i kdyz si jich vsimnou a libi > se jim?? > Jednoduse proto, ze nechteji opoustet stranku, na ktere momentalne jsou. > Uzivatel, ktery si cte clanek na Bonuswebu prece neklikne na banner, ktery > ho odesle nekam jinam jen proto, ze ho nabidka na banneru zaujala. > > Zkuste se nad tim aspon na chvilku zamyslet - kdyby uzivatel mel vryto do > mozku, ze po kliknuti na banner se mu automaticky otevre NOVE okno s > obsahem, na ktery ukazoval banner, MNOHEM radeji na reklamu klikne - a > nemusi to byt skycraper, intersticial ani supersticial. > > V soucase dobe neni standardem, ze se odkaz z banneru objevi v novem okne a > verte, ze ne kazdy uzivatel vi, ze staci kliknout na pravou mys a zvolit > "otevrit v novem okne". Zkuste si nekdy zajit do inetove kavarny nebo do > ucebny na skolach a chvili sledujte PRUMERNE uzivatele - je to velice > zajimava podivana... > > Skvelym kompromisem jsou velke flashove ctverce, ktere uz jsou k videni > treba na CNET.com. Nejen ze zalezi jen na ctenari, jestli na reklamu klikne, > ale zaroven ctenar vi, ze i po kliknuti na reklamu zustane na strance, > kterou si dobrovolne vybral... > > Byl bych rad za nejakou reakci, diky > > Martin Simsa > > http://www.seminarky.cz > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST