Re: Jak zvysit uspesnost banneru

From: Jiri Brazda (xbraj12@vse.cz)
Date: 28. 03. 2001, 15:49 CEST


hmmm, je pravda, ze o moznosti "otevrit v novem okne" mnoho prumernych
uzivatelu nevi, ale pak je tu prece tlacitko back a to snad pouzivaji
vsichni...

otevirani v novem okne neni IMHO tak jednoznacny recept, pri osmi otevrenych
oknech/aplikacich (1024x768, 17") je lista tak na hranici prehlednosti,
pokud budu vsechno otevirat do novych oken, tak se v tom bordelu nevyznam,
ale HLAVNE muj subjektivni nazor je, ze pokud me reklama zaujme, tak me
nezajima, jestli se otevre v novem okne nebo ne, proste na ni kliknu,
rozkoukam se a pak se vratim nebo ne - ale taky je rozdil, jestli jsem v
praci nebo skole, kde muzu v pohode surfovat :-) nebo doma - doma moje CTR
klesa nekam hodne blizko k nule - proto davam jiny navrh, liberalizace
telekomunikacniho trhu, coz by snad mohlo vest k drasticke redukci poplatku
za pripojeni


----- Original Message -----
From: Martin İimıa <msimsa@seminarky.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, March 07, 2001 6:28 AM
Subject: Jak zvysit uspesnost banneru


> Casto pozoruju lidi, kteri surfuji po netu a sleduju, jak reaguji na
> reklamni bannery.
>
> Vite proc lidi NEklikaji na reklamni bannery, i kdyz si jich vsimnou a
libi
> se jim??
> Jednoduse proto, ze nechteji opoustet stranku, na ktere momentalne jsou.
> Uzivatel, ktery si cte clanek na Bonuswebu prece neklikne na banner, ktery
> ho odesle nekam jinam jen proto, ze ho nabidka na banneru zaujala.
>
> Zkuste se nad tim aspon na chvilku zamyslet - kdyby uzivatel mel vryto do
> mozku, ze po kliknuti na banner se mu automaticky otevre NOVE okno s
> obsahem, na ktery ukazoval banner, MNOHEM radeji na reklamu klikne - a
> nemusi to byt skycraper, intersticial ani supersticial.
>
> V soucase dobe neni standardem, ze se odkaz z banneru objevi v novem okne
a
> verte, ze ne kazdy uzivatel vi, ze staci kliknout na pravou mys a zvolit
> "otevrit v novem okne". Zkuste si nekdy zajit do inetove kavarny nebo do
> ucebny na skolach a chvili sledujte PRUMERNE uzivatele - je to velice
> zajimava podivana...
>
> Skvelym kompromisem jsou velke flashove ctverce, ktere uz jsou k videni
> treba na CNET.com. Nejen ze zalezi jen na ctenari, jestli na reklamu
klikne,
> ale zaroven ctenar vi, ze i po kliknuti na reklamu zustane na strance,
> kterou si dobrovolne vybral...
>
> Byl bych rad za nejakou reakci, diky
>
> Martin Simsa
>
> http://www.seminarky.cz
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST