Re: Jak zvysit uspesnost banneru

From: Martin Šimša (msimsa@seminarky.cz)
Date: 07. 03. 2001, 12:24 CET


To je ono...
Ted uz zbyva jen otazka, jak pomoci banneru oslovit casove omezene surfare,
kteri se nemohou "vyradit".
Je to podle meho celkem vazna otazka, protoze jich neni malo.

Ale take jste narazil  na zajimavy problem e-obchodu. Nabizi se totiz
otazka, jak skloubit potrebu modemistu s potrebami e-obchodu, aby stoupl
pocet zakazniku z jejich rad... S tim ale asi jeste dlouho nepujde nic
udelat :-(

Martin Simsa

http://www.seminarky.cz
====================

-----Původní zpráva-----
Od: jiri.hlavenka@cpress.cz <jiri.hlavenka@cpress.cz>
Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
Datum: 29. března 2001 4:41
Předmět: RE: Jak zvysit uspesnost banneru


Je tam dulezity psychologicky faktor. Dokud nemate Internet za pausal
(pevnou linku ci neco podobneho), tak se nedokazete "uvolnit", stravit u
Internetu cas, v pohode, hledat nejlepsi cenu u nakupu, proste se tam
vyradit. (vyřádit :-). Delame si dost pruzkumu a drtiva vetsina lidi
nakupujicich na Vltave je pres pevnou linku.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST