To je ono... Ted uz zbyva jen otazka, jak pomoci banneru oslovit casove omezene surfare, kteri se nemohou "vyradit". Je to podle meho celkem vazna otazka, protoze jich neni malo. Ale take jste narazil na zajimavy problem e-obchodu. Nabizi se totiz otazka, jak skloubit potrebu modemistu s potrebami e-obchodu, aby stoupl pocet zakazniku z jejich rad... S tim ale asi jeste dlouho nepujde nic udelat :-( Martin Simsa http://www.seminarky.cz ==================== -----Původní zpráva----- Od: jiri.hlavenka@cpress.cz <jiri.hlavenka@cpress.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 29. března 2001 4:41 Předmět: RE: Jak zvysit uspesnost banneru Je tam dulezity psychologicky faktor. Dokud nemate Internet za pausal (pevnou linku ci neco podobneho), tak se nedokazete "uvolnit", stravit u Internetu cas, v pohode, hledat nejlepsi cenu u nakupu, proste se tam vyradit. (vyřádit :-). Delame si dost pruzkumu a drtiva vetsina lidi nakupujicich na Vltave je pres pevnou linku.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST