Souhlasim s tim, ze CTR je naprosto irelevantni hodnota. Muze hrat roli maximalne pro tvurce banneru, ale z hlediska kampane nemuze byt prece brana v potaz. Inzerujici servery by mely analyzovat vyvoj navstevnosti behem/po kampani a neinternetove firmy provadejici inzerci na znacku nebo produkt by zase mely rozebirat vyvoj obratu a znalost lidi (pomoci mark, vyzkumu). Nikde v jinych mediich prece nikdo nekontroluje, jestli ten, kdo uvidi jejich reklamu v casopise, jde hned do nejblizsiho obchodu a koupi si onen inzerovany produkt... hloupost. -----Původní zpráva----- Od: Tomas Krause <tom@navrcholu.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 28. března 2001 20:40 Předmět: Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?] >A presne toto by se melo vtloukat inzerentum a agenturam do hlavy alespon >10x denne. Pak by odpadly uvahy o tom, ze kdyz je CTR mensi nez 1% je >banner neuspesny a pod. > >-- > S pozdravem Tomas Krause
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST