Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Martin Šimša (msimsa@seminarky.cz)
Date: 07. 03. 2001, 05:12 CET


Souhlasim s tim, ze CTR je naprosto irelevantni hodnota. Muze hrat roli
maximalne pro tvurce banneru, ale z hlediska kampane nemuze byt prece brana
v potaz.

Inzerujici servery by mely analyzovat vyvoj navstevnosti behem/po kampani a
neinternetove firmy provadejici inzerci na znacku nebo produkt by zase mely
rozebirat vyvoj obratu a znalost lidi (pomoci mark, vyzkumu). Nikde v jinych
mediich prece nikdo nekontroluje, jestli ten, kdo uvidi jejich reklamu v
casopise, jde hned do nejblizsiho obchodu a koupi si onen inzerovany
produkt... hloupost.


-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Krause <tom@navrcholu.cz>
Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
Datum: 28. března 2001 20:40
Předmět: Re: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]


>A presne toto by se melo vtloukat inzerentum a agenturam do hlavy alespon
>10x denne. Pak by odpadly uvahy o tom, ze kdyz je CTR mensi nez 1% je
>banner neuspesny a pod.
>
>--
>                                 S pozdravem Tomas Krause



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST