Tlacitko back opravdu pouzivaji vsichni, ale prumerni surfari se reklamou nenechaji z tech "svych" stranek vyhnat. Je to tezka psychologie... Ale jak jsem rikal, nejlepsi kompromis mi pripada "prozkoumavani flashove reklamy" primo na strankach (viz CNET). To je cesta kupredu, ani ne tak supersticials, ktere vyzaduji hoodne omezovani surfaru a jejich linek. Martin Simsa http://www.seminarky.cz ==================== -----Původní zpráva----- Od: Jiri Brazda <xbraj12@vse.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 29. března 2001 0:50 Předmět: Re: Jak zvysit uspesnost banneru >hmmm, je pravda, ze o moznosti "otevrit v novem okne" mnoho prumernych >uzivatelu nevi, ale pak je tu prece tlacitko back a to snad pouzivaji >vsichni... > >otevirani v novem okne neni IMHO tak jednoznacny recept, pri osmi otevrenych >oknech/aplikacich (1024x768, 17") je lista tak na hranici prehlednosti, >pokud budu vsechno otevirat do novych oken, tak se v tom bordelu nevyznam, >ale HLAVNE muj subjektivni nazor je, ze pokud me reklama zaujme, tak me >nezajima, jestli se otevre v novem okne nebo ne, proste na ni kliknu, >rozkoukam se a pak se vratim nebo ne - ale taky je rozdil, jestli jsem v >praci nebo skole, kde muzu v pohode surfovat :-) nebo doma - doma moje CTR >klesa nekam hodne blizko k nule - proto davam jiny navrh, liberalizace >telekomunikacniho trhu, coz by snad mohlo vest k drasticke redukci poplatku >za pripojeni
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST