RE: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner]

From: Jiri Hlavenka (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 17. 07. 2000, 15:17 CEST


To snad neni mysleno moc vazne... tyto bannery se pouzivaji vsude na svete a
nikde nejsou povazovany za neeticke. Pouzivaji je nejvetsi svetove firmy a v
serioznich U.S. marketingovych casopisech jsou uvadeny za priklad ucinnych
banneru.
Je rozdil mezi typickym fake bannerem, typu "Jestli sem nekliknes, tak ti
zformatuju harddisk", a mezi bannerem, ktery formou nejakeho GUI control
propaguje jasnou a konkretni vec, typu "Chces dostavat denne zpravy o
kockach? Ano/Ne/Cancel". 
Mimochodem ucinnost techto banneru ani tak neni v tom, ze by si je lide
zamenovali s GUI controls, ale v tom, ze je lide behem velice kratke doby,
mozna i "podvedome" zaradi, pochopi je. "Normalni" bannery, obsahujici
obrazky, animace, zkratka originalni autorsky scenar, vyzaduji par sekund
sledovani, premysleni, pochopeni - a prave ani techto par vterin navstevnik
stranky obvykle neni ochoten jim venovat.

> -----Original Message-----
> From: Web Art s.r.o. [mailto:mk@webart.cz]
> Sent: Monday, July 17, 2000 2:04 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner]
> 
> 
> definice =  http://www.cpress.cz/bannerscp/vypalcd/vypal1.gif
> 
> Martin König
> 
> Miroslav Kucera wrote:
> 
> > Trochu jste to IMHO popletl - Garcon odsuzoval bannery, 
> ktere napodobuji
> > okna Windows apod., nikoli bannery, ktere vyvolavaji nova 
> okna prohlizece -
> > to je jasne, a tyto bannery se nikde nepouzivaji
> >
> > =MnK=
> >
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST