To snad neni mysleno moc vazne... tyto bannery se pouzivaji vsude na svete a nikde nejsou povazovany za neeticke. Pouzivaji je nejvetsi svetove firmy a v serioznich U.S. marketingovych casopisech jsou uvadeny za priklad ucinnych banneru. Je rozdil mezi typickym fake bannerem, typu "Jestli sem nekliknes, tak ti zformatuju harddisk", a mezi bannerem, ktery formou nejakeho GUI control propaguje jasnou a konkretni vec, typu "Chces dostavat denne zpravy o kockach? Ano/Ne/Cancel". Mimochodem ucinnost techto banneru ani tak neni v tom, ze by si je lide zamenovali s GUI controls, ale v tom, ze je lide behem velice kratke doby, mozna i "podvedome" zaradi, pochopi je. "Normalni" bannery, obsahujici obrazky, animace, zkratka originalni autorsky scenar, vyzaduji par sekund sledovani, premysleni, pochopeni - a prave ani techto par vterin navstevnik stranky obvykle neni ochoten jim venovat. > -----Original Message----- > From: Web Art s.r.o. [mailto:mk@webart.cz] > Sent: Monday, July 17, 2000 2:04 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner] > > > definice = http://www.cpress.cz/bannerscp/vypalcd/vypal1.gif > > Martin König > > Miroslav Kucera wrote: > > > Trochu jste to IMHO popletl - Garcon odsuzoval bannery, > ktere napodobuji > > okna Windows apod., nikoli bannery, ktere vyvolavaji nova > okna prohlizece - > > to je jasne, a tyto bannery se nikde nepouzivaji > > > > =MnK= > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST