Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner]

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 17. 07. 2000, 12:03 CEST


---> Dobry den,

> Rekl bych, ze to [vypni bzuceni] bylo spis mysleno jako maly 
> podvudek pro odkliknuti banneru... ;)

---> Proc? Lidi by sokovalo, ze po odkliknuti reklama jenom prestane
bzucet, ale nikam je neprehodi. Banner by mohl byt jinak zcela nefunkcni a
lidi by se zacali o vec vic zajimat a mate reklamu, o ktere se Vam ani
nesnilo a my s Adamem a Mirou budeme mit klid :-)

---> Vec ktera me vic zarazi jsou bannery, ktere zneuzivaji prostredi OS
(radoby window.prompt). Trochu mne desi, ze je reklamni spolecnosti stale
v takove mire pousti do svych siti.

---> Myslel jsem si driv jako spokojeny mac-user, ze lide, kteri klikaji
na takove bannery jsou hlupaci, ale nekolikrat jsem na schuzce s klientem
byl svedkem toho, ze clovek, ktery jde za urcitou informaci nesleduje, co
je na tokovem banneru napsano, ani ze nema standardni rozmer okna, a
proste ho odklikne, aby uz to neobtezovalo, a pak rozzurene prihlizi tomu,
co vlastne udelal. Podobne je to s maloznalymi uzivateli-konzumenty. Ti
mnohdy vidi banner drive, nez se zobrazi stranka, odklikknou ho a zustanou
pak jenom sedet s otevrenou pusou a divi se, jaktoze koukaji na prodej
nejakych aut, kdyz preci sli na Seznam hledat neco o bonsaich.

---> Myslim, ze to je podobny problem jako u bzucicich banneru --
manipuluje se tu se zakaznikem nad ramec dobrych mravu. Jedinym ucelem je
tu zisk (vrele doporucuju statistiku prvnich deseti banneru v BillBoardu 
a pod.).

---> CO VY NATO?

=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST