---> Dobry den, > Rekl bych, ze to [vypni bzuceni] bylo spis mysleno jako maly > podvudek pro odkliknuti banneru... ;) ---> Proc? Lidi by sokovalo, ze po odkliknuti reklama jenom prestane bzucet, ale nikam je neprehodi. Banner by mohl byt jinak zcela nefunkcni a lidi by se zacali o vec vic zajimat a mate reklamu, o ktere se Vam ani nesnilo a my s Adamem a Mirou budeme mit klid :-) ---> Vec ktera me vic zarazi jsou bannery, ktere zneuzivaji prostredi OS (radoby window.prompt). Trochu mne desi, ze je reklamni spolecnosti stale v takove mire pousti do svych siti. ---> Myslel jsem si driv jako spokojeny mac-user, ze lide, kteri klikaji na takove bannery jsou hlupaci, ale nekolikrat jsem na schuzce s klientem byl svedkem toho, ze clovek, ktery jde za urcitou informaci nesleduje, co je na tokovem banneru napsano, ani ze nema standardni rozmer okna, a proste ho odklikne, aby uz to neobtezovalo, a pak rozzurene prihlizi tomu, co vlastne udelal. Podobne je to s maloznalymi uzivateli-konzumenty. Ti mnohdy vidi banner drive, nez se zobrazi stranka, odklikknou ho a zustanou pak jenom sedet s otevrenou pusou a divi se, jaktoze koukaji na prodej nejakych aut, kdyz preci sli na Seznam hledat neco o bonsaich. ---> Myslim, ze to je podobny problem jako u bzucicich banneru -- manipuluje se tu se zakaznikem nad ramec dobrych mravu. Jedinym ucelem je tu zisk (vrele doporucuju statistiku prvnich deseti banneru v BillBoardu a pod.). ---> CO VY NATO? =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST