RE: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner]

From: Tomáš Lebr (Tomas.Lebr@mia.cz)
Date: 17. 07. 2000, 15:25 CEST


dobry den,

> Pochopitelne, ze takovy banner pomuze, nebot je zcela jasne o 
> co jde. Mas
> Tome novy server a potrebujes jej zpropagovat = aby jej navstivilo co
> nejvice uzivatelu, dat o nem vedet. Pak ja osobne pouziju 
> banner s prvky
> Windows formulare, jehoz klikatelnost bude kolem 4-10 
> procent. Rekni mi, co
> je na to spatneho?

mam dojem, ze se smesuji dve mnoziny banneru

1. banner s prvky formulare pouzitymi rozumne (typicky hledani, kurs meny,
objednavka neceho+tlacitko pokracovat ... ) - to funguje, click rate byva
slusny, 1-2%, a skutecne pritahne lidi, kteri maji o produkt zajem, ale
nenapadne je moznost objednavat online/hledat na webu. Odkaz ale musi vest
na opravdovy objednaci/hledaci formular. Sem by patrily i bannery se
skrolovaci listou nebo s titulky (pro zpravodajske weby). Tam je skutecne
jasne o co jde.

2. banner s popup oknem (prejete si pokracovat? ano ne pripojit znovu? ...)
- to je reklama prakticky na nic a muze mit clickrate jaky chce, na takovy
banner klikaji z 99% bud lide nezkuseni, okamzite odchazejici (prudsi povahy
s nadavkami), nebo se clovek splete a automaticky to odklepne, ale opet
vzapeti odchazi. Opticky se sice navstevnost zvedne, ale je to pekny priklad
lhani do kapsy.

> Nebo jinak - klient bude chcit banner, webdesigner mu nejaky 
> udela nejaky
> klasicky. Zakaznik se za par tydnu ozve, ze chce penize zpet, 
> protoze banner
> mel uspesnost cca 0,4 procenta a ty mu budes vysvetlovat neco 
> v tom smyslu,
> ze banner videlo x tisic lidi, a ony 0,4 procenta jsou lide, 
> kteri meli o
> danou vec skutecne(??) zajem, takze tech 10 lidi to prislo na 
> stranky je

Dnes uz jsou i klienti, kteri nehlidaji click rate, ale objednavky :)

Ucinnost banneru se da celkem snadno odhadnout - a pokud je zrejme ze asi
nebude fungovat, je nejrozumnejsi klienta slusne upozornit nebo udelat pred
vetsi kampani za par tisic pruzkum bojem, pripadne poradit jak na to.

Je to spis otazka profesionality a serioznosti firmy, nepestovat nerealna
ocekavani, vysezminene pripady by se stavat proste nemely. Nastvany
zadavatel za ty penize nestoji, nici to dobre jmeno firmy. Republika je
strasne mala a malokomu nevadi nechat ze sebe delat hlupaka

A mimoto, kampan s poctem impresi 2500 snad nema cenu vubec delat
(2500x0,004=10), to by muselo byt neco velmi specialniho a silne cileneho

s pozdravem

Tom Lebr
webdesign, HTML
M.I.A., a.s., Jaselska 6/275, 160 00  Praha 6, Czech Republic
tel: +420 (2) 2431 4334, fax: +420 (2) 2431 5384
e-mail: mailto:tleb@mia.cz, URL: http://www.mia.cz


>vlastne uspech. Neni to IMHO pravda, ja napr. normalne klikam na jakekoli
bannery, ktere maji napad, jsou originalni a je mi jedno, co se za nimi
skryva. 
> =MnK=
> 
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Tomas Krause" <tom@navrcholu.cz>
> 
> | Dne 17.7.2000 Miroslav Kucera napsal(a)
> |
> | > IMHO uplne korektni banner, co se vam nelibi? Ze tam 
> vyskoci okno. No a?
> |
> | Ne, je to presne ten styl banneru,  o kterem je rec - mate 
> to nezkusene
> | uzivatele a jeho 'uspesnost' je dost pochybna. IMHO alespon 50%
> | klikajicich vubec nepochopi co se deje a zase odejde.
> |
> | Ovsem zakazat je, je nemozne a asi i nesmyslne, kdyz si 
> nekdo mysli, ze mu
> | takovy banner pomuze, tak at si to mysli...
> |
> 
> | 
> ---------------------------------------------------------------------
> |
> |
> | 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> | Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
|



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST