RE: Bzucici banner

From: Ivan Fuksa (Ivan.Fuksa@mia.cz)
Date: 17. 07. 2000, 13:27 CEST


Dekuji za nazor. Nove zvukove bannery jsou nastaveny tak aby zvukova smycka
probehla jen jednou. V zavislosti na slu¾be "frekvence zasahu" muzeme
nastavit i pocet zobrazeni na PC.  Pravdu ma, ale p. Hlavenka. Reklama bori
dogmata. Jde jen o to najit hranici vkusu. Bzucici banner bude odpojen. U
teto stare verze bohuzel nejde omezit zvukova smycka. Do budoucna to vsak
urcite neni posledni vec kterou reklamu na internetu zazije. :))
Ivan Fuksa MIA

-----Original Message-----
From: Jiri Hlavenka [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Monday, July 17, 2000 10:45 AM
To: 'reklama@nawebu.cz'
Subject: RE: Bzucici banner


Myslim, ze v dobe, kdy se u nas prumerna CTR banneru pohybuje okolo 1%, je
asi na miste s tim "neco delat" - jinak se na web platici inzerenti z
klasickych medii nepohrnou. Vlastne zde naznacujeme inzerentovi nasledujici:
"pane, vas banner asi neprijmeme. On totiz MOC LAKA pozornost uzivatele".
Tak to se potom nedivme, ze inzerenti nestoji fronty pred nasimi weby.
Chapu, ze bzuceni otravuje - mozna by se to dalo *regulovat* tak, ze na
rozdil od obrazove animace se zvukova smycka nesmi opakovat (tj. jedno
probehnuti a dost).
jh

> -----Original Message-----
> From: Adam Hauner [mailto:aha@pinknet.cz]
> Sent: Monday, July 17, 2000 10:38 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Bzucici banner
> 
> 
> On Mon, 17 Jul 2000, Web Art s.r.o. wrote:
> 
> > neni to televize - dam reload a ctu tutez stranku s jinym 
> banerem (treba)
> > no a kdyz ne tak mam proste smulu a stal sem se obeti ziskuchtiveho
> > kapitalisty, jehoz noviny ctu "zdarma" - jen sem proste 
> tuhle reklamu
> > neprehlednul jako obvykle
> 
> Kdyz zacnou majitele ploch umistovat billboardy primo na 
> silnice v dobre
> vire, ze se tim zvysi jejich sledovanost, take jim zatleskame? =)
> 
> Myslim, ze lze podobne veci resit v ramci stranky mene 
> agresivne - bzucet
> muze banner v okamziku, kdy je nad nim mys.
> 
> Zvuk na strankach odmitam osobne ze dvou duvodu - prvnim je 
> jeho vstup do
> mnou zvolene hudebni/zvukove kulisy a zde bych rad upozornil, 
> ze si lze
> tak nejak vybrat, co uvidime, ale daleko hure lze vybrat to, 
> co uslysime. 
> Druhym duvodem je casto rozdilne nastavena hlasitost - WAVE 
> vs CD vs MIDI
> vs Line-In. V nekterych pripadech muze jit skutecne o sluch.
> 
> -- 
>                                                 Adam Hauner
> 
> -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST