---> Dobry den, ja vychazim z praxe. Nemam samozrejme k ruce zadna presna data. Mozna by stalo za to, vybrat nejake kontrolni skupiny a sledovat je doma, v praci, v kavarnach, jak se chovaji u pocitace. Je pravda, ze ja behem nacitaci banneru pochopim, ze je to reklama a ihned scrolluju dolu, ale reknu Vam, je velmi neprijemne sedet na obchodnio schuzce s klientem a prihlizet tomu, jak Vam neco ukazuje na webu a kazdou chvili klikne na nejaky banner a vysvetlovat mu, ze si ma nejdrive precist, co odklikava. Mne take systemak nadava, ze mu na otazku jakou chybu mi hodil ten Mac, rikam: nevim, vybehlo nejaky okno, tak jsem ho odklep, ale priste vybhlo znova. Usesnost takoveho okna [Chcete si vydelat?], je ovsem nekdy opravdu zarazejici. 18% uspech CR a pote z toho 30% registrovanych uzivatelu na zaklade kompane -- to mi opravdu vyrazilo dech. Klientovi pak vyrazilo dech, kdyz jsem mu z databaze 2/3 uzivatelu vymazal na zaklade kontroly udaju. =M= -- > Mimochodem ucinnost techto banneru ani tak neni v tom, ze by si je lide > zamenovali s GUI controls, ale v tom, ze je lide behem velice kratke doby, > mozna i "podvedome" zaradi, pochopi je. "Normalni" bannery, obsahujici > obrazky, animace, zkratka originalni autorsky scenar, vyzaduji par sekund > sledovani, premysleni, pochopeni - a prave ani techto par vterin navstevnik > stranky obvykle neni ochoten jim venovat.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST