RE: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner]

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 17. 07. 2000, 19:07 CEST


---> Dobry den,

ja vychazim z praxe. Nemam samozrejme k ruce zadna presna data. Mozna by
stalo za to, vybrat nejake kontrolni skupiny a sledovat je doma, v praci,
v kavarnach, jak se chovaji u pocitace.

Je pravda, ze ja behem nacitaci banneru pochopim, ze je to reklama a ihned
scrolluju dolu, ale reknu Vam, je velmi neprijemne sedet na obchodnio
schuzce s klientem a prihlizet tomu, jak Vam neco ukazuje na webu a kazdou
chvili klikne na nejaky banner a vysvetlovat mu, ze si ma nejdrive
precist, co odklikava.

Mne take systemak nadava, ze mu na otazku jakou chybu mi hodil ten Mac,
rikam: nevim, vybehlo nejaky okno, tak jsem ho odklep, ale priste vybhlo
znova.

Usesnost takoveho okna [Chcete si vydelat?], je ovsem nekdy opravdu
zarazejici. 18% uspech CR a pote z toho 30% registrovanych uzivatelu
na zaklade kompane -- to mi opravdu vyrazilo dech. Klientovi pak vyrazilo
dech, kdyz jsem mu z databaze 2/3 uzivatelu vymazal na zaklade kontroly
udaju.

=M=

--
> Mimochodem ucinnost techto banneru ani tak neni v tom, ze by si je lide
> zamenovali s GUI controls, ale v tom, ze je lide behem velice kratke doby,
> mozna i "podvedome" zaradi, pochopi je. "Normalni" bannery, obsahujici
> obrazky, animace, zkratka originalni autorsky scenar, vyzaduji par sekund
> sledovani, premysleni, pochopeni - a prave ani techto par vterin navstevnik
> stranky obvykle neni ochoten jim venovat.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST