zcela vyjimecne tohle myslim uplne vazne... ten priklad co jsem poslal je podle meho osobniho nazoru fake banner "fomateC" = zase me nekdo z mych nonPC kamaradu bude otravovat az se prijdou podivat na "TEN INTERNET" h e l e , t a d y t o p o m e z a s e n e c o c h c e ale ne, to je jen reklama -> na tu neklikej Martin König Jiri Hlavenka wrote: > To snad neni mysleno moc vazne... tyto bannery se pouzivaji vsude na svete a > nikde nejsou povazovany za neeticke. Pouzivaji je nejvetsi svetove firmy a v > serioznich U.S. marketingovych casopisech jsou uvadeny za priklad ucinnych > banneru. > Je rozdil mezi typickym fake bannerem, typu "Jestli sem nekliknes, tak ti > zformatuju harddisk", a mezi bannerem, ktery formou nejakeho GUI control > propaguje jasnou a konkretni vec, typu "Chces dostavat denne zpravy o > kockach? Ano/Ne/Cancel". > > > -----Original Message----- > > From: Web Art s.r.o. [mailto:mk@webart.cz] > > Sent: Monday, July 17, 2000 2:04 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: Re: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner] > > > > > > definice = http://www.cpress.cz/bannerscp/vypalcd/vypal1.gif > > > > Martin König > > > > Miroslav Kucera wrote: > > > > > Trochu jste to IMHO popletl - Garcon odsuzoval bannery, > > ktere napodobuji > > > okna Windows apod., nikoli bannery, ktere vyvolavaji nova > > okna prohlizece - > > > to je jasne, a tyto bannery se nikde nepouzivaji > > > > > > =MnK= > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------- > > ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST