> ---> Vec ktera me vic zarazi jsou bannery, ktere zneuzivaji prostredi OS > (radoby window.prompt). Trochu mne desi, ze je reklamni spolecnosti stale > v takove mire pousti do svych siti. > > ---> Myslel jsem si driv jako spokojeny mac-user, ze lide, kteri klikaji > na takove bannery jsou hlupaci, ale nekolikrat jsem na schuzce s klientem > byl svedkem toho, ze clovek, ktery jde za urcitou informaci nesleduje, co > je na tokovem banneru napsano, ani ze nema standardni rozmer okna, a > proste ho odklikne, aby uz to neobtezovalo, a pak rozzurene prihlizi tomu, > co vlastne udelal. Podobne je to s maloznalymi uzivateli-konzumenty. Ti > mnohdy vidi banner drive, nez se zobrazi stranka, odklikknou ho a zustanou > pak jenom sedet s otevrenou pusou a divi se, jaktoze koukaji na prodej > nejakych aut, kdyz preci sli na Seznam hledat neco o bonsaich. > > ---> Myslim, ze to je podobny problem jako u bzucicich banneru -- > manipuluje se tu se zakaznikem nad ramec dobrych mravu. Jedinym ucelem je > tu zisk (vrele doporucuju statistiku prvnich deseti banneru v BillBoardu > a pod.). prima postreh z praxe - opravdu se tak deje a ti lide jsou z toho vazne uplne paf tohle je opravdu prasarna jak ma byt - ne nejake bzuceni hranice unosnosti konci asi na systemovem buttonu "enter" "klikni" ktery je zasazen vyrazne mimo ostani grafiku/vzhled banneru uvital bych kdyby bylo v silach spravcu LinxuBilboarduCehokoliv takove bannery zakazat pro flashisty mam jeste tip: zkomponuj si vlastni zvuk ;) Martin König
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST