Re: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner]

From: Web Art s.r.o. (mk@webart.cz)
Date: 17. 07. 2000, 13:09 CEST


> ---> Vec ktera me vic zarazi jsou bannery, ktere zneuzivaji prostredi OS
> (radoby window.prompt). Trochu mne desi, ze je reklamni spolecnosti stale
> v takove mire pousti do svych siti.
>
> ---> Myslel jsem si driv jako spokojeny mac-user, ze lide, kteri klikaji
> na takove bannery jsou hlupaci, ale nekolikrat jsem na schuzce s klientem
> byl svedkem toho, ze clovek, ktery jde za urcitou informaci nesleduje, co
> je na tokovem banneru napsano, ani ze nema standardni rozmer okna, a
> proste ho odklikne, aby uz to neobtezovalo, a pak rozzurene prihlizi tomu,
> co vlastne udelal. Podobne je to s maloznalymi uzivateli-konzumenty. Ti
> mnohdy vidi banner drive, nez se zobrazi stranka, odklikknou ho a zustanou
> pak jenom sedet s otevrenou pusou a divi se, jaktoze koukaji na prodej
> nejakych aut, kdyz preci sli na Seznam hledat neco o bonsaich.
>
> ---> Myslim, ze to je podobny problem jako u bzucicich banneru --
> manipuluje se tu se zakaznikem nad ramec dobrych mravu. Jedinym ucelem je
> tu zisk (vrele doporucuju statistiku prvnich deseti banneru v BillBoardu
> a pod.).

prima postreh z praxe - opravdu se tak deje a ti lide jsou z toho vazne uplne
paf
tohle je opravdu prasarna jak ma byt - ne nejake bzuceni

hranice unosnosti konci asi na systemovem buttonu "enter" "klikni" ktery je
zasazen vyrazne mimo
ostani grafiku/vzhled  banneru

uvital bych kdyby bylo v silach spravcu LinxuBilboarduCehokoliv takove bannery
zakazat

pro flashisty mam jeste tip: zkomponuj si vlastni zvuk
;)


Martin König



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST