Tomu argumentu nerozumim. To musi byt clovek medialne "proflaknuty" (= to je zrejme oznaceni pro to, ze nekdo casto publikuje? Zvlastni pojmenovani.), aby nekam napsal clanek? Takze my se tady na reklamnim foru, kde muze rici kdokoli cokoli, ale velci inzerenti to nectou, budeme dohadovat o etice v internetove reklame, a pak prstem ukazeme na nekoho "proflaknuteho", aby to napsal do "reklamnich novin"? Jestli chceme opravdu dosahnout zmeny vnimani reklamnich banneru tak, jak zde o tom diskutujeme, tak to musime *u inzerentu* delat vsichni a porad. Ne tady na foru. > -----Original Message----- > From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz] > Sent: Monday, July 17, 2000 6:18 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Bannery s.r.o. [Re: Bzucici banner] > > > ---> Dobry den, > > ...anebo o tom muze napsat nekdo medialne proflaknuty, treba pan > Hlavenka, clanek do reklmanich novin. > > =M= > > -- > > Dokud si to, co vime my (ze jsou tyto banery na ho***) neuvedomi > > inzerenti, nic s tim nenadelame ani my, ani reklamni agentury, ani > > majitele serveru. > > > > Zaniknou jedine prirozenym vyvojem. > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST