Mozna to vypada blbe, ale i kdyby to tak bylo, tak z toho velkou radost nemam. Pokud jenom jeden clovek porad nekam publikuje o internetove reklame, tak to "budi podezreni", proste "on si honi vlastni triko, tady porad neco dokazuje, ostatni nic, delaji linx, tak si ho sami propaguji" atd. Myslim, ze zejmena ta problematika, k cemu banner vlastne je (buduje znacku bez pridavne informace? Poskytuje sam o sobe informaci? Je tu jenom proto, aby se na nej kliklo?), je docela zasadni a mela by se objevovat od vice autoru v nejruznejsich mediich. > -----Original Message----- > From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz] > > ---> Ovsem musim rici, ze mnoho lidi, ctoucich reklamni tisk > (respektive > tisk o reklamne), da vice na pana Hlavenku, nez na kohokoli jineho. >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST