Re: Konverzni pomer

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 03. 01. 2005, 23:32 CET
Daniel.Peder@Infoset.cz, Monday, January 3, 2005 11:03:02 PM napsal(a):

> Pokud tedy web dokaze udrzet a prodavat opakovane prichazejicim
> zakaznikum, pak takove opakovane prichody muzeme smele povazovat za
> konverze.

Nesouhlasim. Konverze se idealne (z technickych duvodu je vsak vypocet
idealni malokdy) pocita jako podil inukatnich zakazniku ku unikatnim
navstevnikum. Jinymi slovy, existujici zakaznik se nemuze zmenit
(konvertovat) v zakaznika, protoze uz zakaznikem je.

> Je to podobne, jako kdyz zakaznik prijde, odejde a za dva dny se
> vrati a nakoupi poprve.

Presne tak. V tom pripade je spravne pocitany konverzni pomer 100 %
(pokud web nemel zadne jine navstevniky). Takto funguje napr.
conversion tracking AdWords.

Zdravi,

Marek Prokop
Received on Mon, 3 Jan 2005 23:32:57 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 01. 2005, 23:36 CET