Daniel.Peder@Infoset.cz, Monday, January 3, 2005 11:03:02 PM napsal(a): > Pokud tedy web dokaze udrzet a prodavat opakovane prichazejicim > zakaznikum, pak takove opakovane prichody muzeme smele povazovat za > konverze. Nesouhlasim. Konverze se idealne (z technickych duvodu je vsak vypocet idealni malokdy) pocita jako podil inukatnich zakazniku ku unikatnim navstevnikum. Jinymi slovy, existujici zakaznik se nemuze zmenit (konvertovat) v zakaznika, protoze uz zakaznikem je. > Je to podobne, jako kdyz zakaznik prijde, odejde a za dva dny se > vrati a nakoupi poprve. Presne tak. V tom pripade je spravne pocitany konverzni pomer 100 % (pokud web nemel zadne jine navstevniky). Takto funguje napr. conversion tracking AdWords. Zdravi, Marek ProkopReceived on Mon, 3 Jan 2005 23:32:57 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 01. 2005, 23:36 CET