> dokazat "vytezovat" stavajici zakazniky je sice v urcitem ohledu > snadnejsi, nicmene je to dalsi cast byznysu a urcite si zasluhuje > pozornost. Pokud tedy web dokaze udrzet a prodavat opakovane > prichazejicim zakaznikum, pak takove opakovane prichody muzeme smele > povazovat za konverze. Je to podobne, jako kdyz zakaznik prijde, > odejde a za dva dny se vrati a nakoupi poprve. "konverzni pomer" tak, jak jej tady mame asi vsichni na mysli, chapeme ve smyslu transakcniho marketingu. search engine marketing je principialne transakcni typ marketingu (neuvazuji SEM branding a SEM PR). transakce: NAJDU - KLIKNU - ACTION to, ze za dva dni prijdu na web znova, uz neni transakcni ale nejaky vice sofistikovany marketing. pravidelnou opakovanou navstevnost navic ziskavame diky jinym online marketingovym aktivitam nez je performance SEO/SEM - hlavne pomoci newsletteru.Received on Mon, 3 Jan 2005 23:21:34 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 01. 2005, 23:21 CET