RE: Konverzni pomer

From: Milan Jakel <jakel-list (zavinac)>
Date: 03. 01. 2005, 23:21 CET
> dokazat "vytezovat" stavajici zakazniky je sice v urcitem ohledu
> snadnejsi, nicmene je to dalsi cast byznysu a urcite si zasluhuje
> pozornost. Pokud tedy web dokaze udrzet a prodavat opakovane
> prichazejicim zakaznikum, pak takove opakovane prichody muzeme smele
> povazovat za konverze. Je to podobne, jako kdyz zakaznik prijde,
> odejde a za dva dny se vrati a nakoupi poprve.

"konverzni pomer" tak, jak jej tady mame asi vsichni na mysli, chapeme ve
smyslu transakcniho marketingu. search engine marketing je principialne
transakcni typ marketingu (neuvazuji SEM branding a SEM PR).

transakce: NAJDU - KLIKNU - ACTION

to, ze za dva dni prijdu na web znova, uz neni transakcni ale nejaky vice
sofistikovany marketing.
pravidelnou opakovanou navstevnost navic ziskavame diky jinym online
marketingovym aktivitam nez je performance SEO/SEM - hlavne pomoci
newsletteru.
Received on Mon, 3 Jan 2005 23:21:34 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 01. 2005, 23:21 CET