Re: Konverzni pomer

From: <Daniel.Peder (zavinac) Infoset.cz>
Date: 03. 01. 2005, 23:03 CET
On Mon, 3 Jan 2005 20:13:08 +0100, Marek Prokop <mprokop@prokopsw.cz> wrote:
> Robert Nemec (RobertNemec.com), Monday, January 3, 2005 6:51:59 PM napsal(a):
> 
> > V nejake studii jsem nedavno videl, ze prumerny konverzni pomer pro
> > US e-shopy je asi 4,7 %.
> 
> No jo, ale vsadim se, ze jsou v tom zahrnuti i stali zakaznici. Dovedu
> 
> Spravne by se do konverzniho pomeru meli zapocitavat jen navstevnici,
> kteri si na danem webu jeste nikdy nic nekoupili.

dokazat "vytezovat" stavajici zakazniky je sice v urcitem ohledu
snadnejsi, nicmene je to dalsi cast byznysu a urcite si zasluhuje
pozornost. Pokud tedy web dokaze udrzet a prodavat opakovane
prichazejicim zakaznikum, pak takove opakovane prichody muzeme smele
povazovat za konverze. Je to podobne, jako kdyz zakaznik prijde,
odejde a za dva dny se vrati a nakoupi poprve.

-- 
Daniel.Peder (zavinac) Infoset.cz | http://www.Infoset.cz | +420 775973337
Received on Mon, 3 Jan 2005 23:03:02 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 01. 2005, 23:03 CET