Milan Jakel, Monday, January 3, 2005 11:21:34 PM napsal(a): > to, ze za dva dni prijdu na web znova, uz neni transakcni ale nejaky > vice sofistikovany marketing. Jen na okraj: On to nemusi byt vubec zadny marketing, natozpak sofistikovany ;-) Ja napriklad jednou za tri dny prijdu do konkretni trafiky a koupim si tam tabak. A to nikoli proto, ze by meli nejakou sofistikovanou marketingou strategii, ale proste proto, ze to je jedina trafika v okruhu asi 10 Km, kde ten tabak maji. Na webu to muze fungovat podobne. Opet osobni priklad: pokud jde o foto, audio, pocitace, bile zbozi apod., existuje pro mne jediny e-shop (radeji nebudu jmenovat). Totez plati o knihach. Duvodem opet neni marketing (newslettery, znacka atd.), ale to, ze jsem si tyto obchody kdysi vyzkousel, byl jsem spokojen, a ted uz rozhodne nechci travit cas hledanim jinych, navic s rizikem, ze jinde spokojen nebudu. Obecne schema vypada takto: zvolim nejjednodussi moznost. Pokud funguje, zustanu u ni tak dlouho, dokud fungovat neprestane. Pokud nefunguje ci fungovat prestane, zvolim nasledujici nejjednodussi moznost. Atd. Samozrejme netvrdim, ze se tak chovaji vsichni, ale dost lidi asi ano. Zdravi, Marek ProkopReceived on Mon, 3 Jan 2005 23:41:27 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 01. 2005, 23:44 CET