Milan Jakel wrote: > "konverzni pomer" tak, jak jej tady mame asi vsichni na mysli, chapeme ve > smyslu transakcniho marketingu. search engine marketing je principialne > transakcni typ marketingu (neuvazuji SEM branding a SEM PR). > > transakce: NAJDU - KLIKNU - ACTION > > to, ze za dva dni prijdu na web znova, uz neni transakcni ale nejaky vice > sofistikovany marketing. > pravidelnou opakovanou navstevnost navic ziskavame diky jinym online > marketingovym aktivitam nez je performance SEO/SEM - hlavne pomoci > newsletteru. tady je treba zduraznit, ze bezprostredni sled udalosti hledani-klikani-nakupovani neni zcela standardni model. Naopak podle statistik (http://8--0.net/ibits/index.php/blog_a.php/2004/12/15/chovani_hledajicich_uzivatelu) se az 85% konverzi uskutecni v jine nez bezprostredni "search session". SEM tedy predstavuje jednu z nutnych podminek pro uskutecneni konverze, ale neni podminkou postacujici a bez onoho "sofistikovaneho marketingu" zadny obchod neuspejeje. -- Jiri :.: http://www.advertures.cz - internet marketingReceived on Tue, 04 Jan 2005 08:47:42 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 08:47 CET