Re: Konverzni pomer

From: Jiri Maly <~ (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 08:47 CET
Milan Jakel wrote:

> "konverzni pomer" tak, jak jej tady mame asi vsichni na mysli, chapeme ve
> smyslu transakcniho marketingu. search engine marketing je principialne
> transakcni typ marketingu (neuvazuji SEM branding a SEM PR).
> 
> transakce: NAJDU - KLIKNU - ACTION
> 
> to, ze za dva dni prijdu na web znova, uz neni transakcni ale nejaky vice
> sofistikovany marketing.
> pravidelnou opakovanou navstevnost navic ziskavame diky jinym online
> marketingovym aktivitam nez je performance SEO/SEM - hlavne pomoci
> newsletteru.

tady je treba zduraznit, ze bezprostredni sled udalosti 
hledani-klikani-nakupovani neni zcela standardni model.
Naopak podle statistik
(http://8--0.net/ibits/index.php/blog_a.php/2004/12/15/chovani_hledajicich_uzivatelu)
se az 85% konverzi uskutecni v jine nez bezprostredni "search session".

SEM tedy predstavuje jednu z nutnych podminek pro uskutecneni konverze, 
ale neni podminkou postacujici a bez onoho "sofistikovaneho marketingu" 
zadny obchod neuspejeje.


-- 
Jiri

:.: http://www.advertures.cz - internet marketing
Received on Tue, 04 Jan 2005 08:47:42 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 08:47 CET