Re[2]: Konverzni pomer, i kdyz mirne OT

From: Tomas Urbanek <tomas.urbanek (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 00:07 CET
Zdravim,

  dokazat "vytezovat", nebo lepe receno "udrzet" stavajici zakazniky
  je mnohem obtiznejsi nez ziskat nove. Obtiznejsi ale nemusi mnohdy
  znamenat drazsi, prave naopak. Tito zakaznici jsou to nejcenejsi co
  muze vetsina firem mit. Prave toto by mel byt ten nejdulezitejsi
  ukol jak obchodnika tak marketingoveho poradce. To ze tomu tak v
  soucasnosti mnohdy neni je jen na skodu obou stran.

  Casto ale ani jedna strana nevi jak toho docilit, proto hleda stale
  agresivnejsi metody k osloveni novych zakazniku a vetsinou jim
  unika, ze jiz vsechny oslovili, ale bohuzel neudrzeli.

  Jednou jsem si u maleho mistniho prodejce koupil pilu, od te doby mi
  od nej chodi kazdy rok prani k vanocum. Za ty ctyri roky jsem u nej
  jiz utratil 5x vice nez stala ta pila a nekoupil jsem rucni naradi
  jinde i pres stovky anonymnich letaku ve schrance. To prani udelalo
  marketingovy zazrak a ja smekam pred jeho 60ti letou manzelkou,
  ktera kazdy rok to prani lidem rucne pise a rozesila.
  Hodne me to poucilo o tom, co je dobry marketing.
  
-- 
Tomas

DPIc> dokazat "vytezovat" stavajici zakazniky je sice v urcitem ohledu
DPIc> snadnejsi, nicmene je to dalsi cast byznysu a urcite si zasluhuje
DPIc> pozornost. Pokud tedy web dokaze udrzet a prodavat opakovane
DPIc> prichazejicim zakaznikum, pak takove opakovane prichody muzeme smele
DPIc> povazovat za konverze. Je to podobne, jako kdyz zakaznik prijde,
DPIc> odejde a za dva dny se vrati a nakoupi poprve.
Received on Tue, 4 Jan 2005 00:07:34 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 00:07 CET