Zdravim, dokazat "vytezovat", nebo lepe receno "udrzet" stavajici zakazniky je mnohem obtiznejsi nez ziskat nove. Obtiznejsi ale nemusi mnohdy znamenat drazsi, prave naopak. Tito zakaznici jsou to nejcenejsi co muze vetsina firem mit. Prave toto by mel byt ten nejdulezitejsi ukol jak obchodnika tak marketingoveho poradce. To ze tomu tak v soucasnosti mnohdy neni je jen na skodu obou stran. Casto ale ani jedna strana nevi jak toho docilit, proto hleda stale agresivnejsi metody k osloveni novych zakazniku a vetsinou jim unika, ze jiz vsechny oslovili, ale bohuzel neudrzeli. Jednou jsem si u maleho mistniho prodejce koupil pilu, od te doby mi od nej chodi kazdy rok prani k vanocum. Za ty ctyri roky jsem u nej jiz utratil 5x vice nez stala ta pila a nekoupil jsem rucni naradi jinde i pres stovky anonymnich letaku ve schrance. To prani udelalo marketingovy zazrak a ja smekam pred jeho 60ti letou manzelkou, ktera kazdy rok to prani lidem rucne pise a rozesila. Hodne me to poucilo o tom, co je dobry marketing. -- Tomas DPIc> dokazat "vytezovat" stavajici zakazniky je sice v urcitem ohledu DPIc> snadnejsi, nicmene je to dalsi cast byznysu a urcite si zasluhuje DPIc> pozornost. Pokud tedy web dokaze udrzet a prodavat opakovane DPIc> prichazejicim zakaznikum, pak takove opakovane prichody muzeme smele DPIc> povazovat za konverze. Je to podobne, jako kdyz zakaznik prijde, DPIc> odejde a za dva dny se vrati a nakoupi poprve.Received on Tue, 4 Jan 2005 00:07:34 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 00:07 CET