Robert Nemec (RobertNemec.com), Monday, January 3, 2005 6:51:59 PM napsal(a): > V nejake studii jsem nedavno videl, ze prumerny konverzni pomer pro > US e-shopy je asi 4,7 %. No jo, ale vsadim se, ze jsou v tom zahrnuti i stali zakaznici. Dovedu si predstavit treba e-shop s kosmetikou, kam si stale zakaznice chodi mesic co mesic pro novou lahvicku parfemu. Pak muze konverzni pomer dosahnout i desitek procent. Naproti tomu treba lednicky, ktere si lide kupuji jednou za x let, na tom budou mnohem hur. Spravne by se do konverzniho pomeru meli zapocitavat jen navstevnici, kteri si na danem webu jeste nikdy nic nekoupili. Zdravi, Marek ProkopReceived on Mon, 3 Jan 2005 20:13:08 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 01. 2005, 20:16 CET