Garp [SMTP:garp@softhome.net] napsal: > Co rikate na to, ze by napriklad posledni kapitola > testu (plocha, rozsah textove casti) hardwaru byla > venovana ze 70% reklame. Zkratka po tretim/ctvrtem > kliknuti na rozvijejici tema clanku by misto/nejen > dokonceni byla reklama. Libi se mi to. Kdyz uz nejakou vicestrankovou recenzi prectu az do konce, je velmi pravdepodobne, ze o produkt mam zajem. V takovem pripade uvitam okamzitou moznost vyrobek objednat, nebo si alespon precist (a treba vytisknout, ulozit do zalozek), co o nem pise i jeho vyrobce/dodavatel. IMHO dobry priklad vyuziti tech moznosti, ktere ma Web oproti jinym mediim. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 18:46 CEST