RE: Reklama u recenze (bylo: CTR 25 %)

From: Garp (garp@softhome.net)
Date: 24. 06. 2003, 09:55 CEST


hmm,  skoda, ze jsem to po sobe tolik zkratil:-(

Jinymi slovy - ocekavane a predpokladane ukonceni clanku by bylo nahrazeno z
vetsi casti reklamou. Hledame-li paralelu se zaverecnymi  titulky u TV Nova
by konec nebyl - jen reklama a odkaz na souhrnne info vyrobku v shopu
inzerenta.  Zkratka clanek by nebyl uplny.
Nebudeme se vubec bavit o kvalite cileni (to je jasny, to neresme).



-----Original Message-----
From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz]
Sent: Monday, June 23, 2003 6:43 PM
To: 'reklama@nawebu.cz'
Subject: Reklama u recenze (bylo: CTR 25 %)


Garp [SMTP:garp@softhome.net] napsal:

> Co rikate na to, ze by napriklad posledni kapitola
> testu (plocha, rozsah textove casti) hardwaru byla
> venovana ze 70% reklame. Zkratka po tretim/ctvrtem
> kliknuti na rozvijejici tema clanku by misto/nejen
> dokonceni byla reklama.

Libi se mi to. Kdyz uz nejakou vicestrankovou recenzi prectu az
do konce, je velmi pravdepodobne, ze o produkt mam zajem. V
takovem pripade uvitam okamzitou moznost vyrobek objednat, nebo
si alespon precist (a treba vytisknout, ulozit do zalozek), co o
nem pise i jeho vyrobce/dodavatel.

IMHO dobry priklad vyuziti tech moznosti, ktere ma Web oproti
jinym mediim.

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



----------------------------------------------------------- reklama -----
Cesky Internet pod Lupou! http://www.lupa.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 24. 06. 2003, 09:53 CEST