hmm, skoda, ze jsem to po sobe tolik zkratil:-( Jinymi slovy - ocekavane a predpokladane ukonceni clanku by bylo nahrazeno z vetsi casti reklamou. Hledame-li paralelu se zaverecnymi titulky u TV Nova by konec nebyl - jen reklama a odkaz na souhrnne info vyrobku v shopu inzerenta. Zkratka clanek by nebyl uplny. Nebudeme se vubec bavit o kvalite cileni (to je jasny, to neresme). -----Original Message----- From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz] Sent: Monday, June 23, 2003 6:43 PM To: 'reklama@nawebu.cz' Subject: Reklama u recenze (bylo: CTR 25 %) Garp [SMTP:garp@softhome.net] napsal: > Co rikate na to, ze by napriklad posledni kapitola > testu (plocha, rozsah textove casti) hardwaru byla > venovana ze 70% reklame. Zkratka po tretim/ctvrtem > kliknuti na rozvijejici tema clanku by misto/nejen > dokonceni byla reklama. Libi se mi to. Kdyz uz nejakou vicestrankovou recenzi prectu az do konce, je velmi pravdepodobne, ze o produkt mam zajem. V takovem pripade uvitam okamzitou moznost vyrobek objednat, nebo si alespon precist (a treba vytisknout, ulozit do zalozek), co o nem pise i jeho vyrobce/dodavatel. IMHO dobry priklad vyuziti tech moznosti, ktere ma Web oproti jinym mediim. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * ----------------------------------------------------------- reklama ----- Cesky Internet pod Lupou! http://www.lupa.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 24. 06. 2003, 09:53 CEST