Re: Reklama u recenze (bylo: CTR 25 %)

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 23. 06. 2003, 19:00 CEST


To  je  zajimavy  napad.  Zajimave  je  take  to, ze ackoliv jsme tech
recenzi udelal opravdu hodne:
http://www.cdr.cz/a/recenze
jeste to po nas nechtely ani firmy, ktere zbozi poslaly, ani reklamky.

Kde je chyba?

Urcite to do nabidky zkusime pridat. Diky za napad! ;-)

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.cz

> Garp [SMTP:garp@softhome.net] napsal:

>> Co rikate na to, ze by napriklad posledni kapitola
>> testu (plocha, rozsah textove casti) hardwaru byla
>> venovana ze 70% reklame. Zkratka po tretim/ctvrtem
>> kliknuti na rozvijejici tema clanku by misto/nejen
>> dokonceni byla reklama.

> Libi se mi to. Kdyz uz nejakou vicestrankovou recenzi prectu az 
> do konce, je velmi pravdepodobne, ze o produkt mam zajem. V 
> takovem pripade uvitam okamzitou moznost vyrobek objednat, nebo 
> si alespon precist (a treba vytisknout, ulozit do zalozek), co o 
> nem pise i jeho vyrobce/dodavatel.

> IMHO dobry priklad vyuziti tech moznosti, ktere ma Web oproti 
> jinym mediim.

> Zdravi,

> Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 18:59 CEST