To je zajimavy napad. Zajimave je take to, ze ackoliv jsme tech recenzi udelal opravdu hodne: http://www.cdr.cz/a/recenze jeste to po nas nechtely ani firmy, ktere zbozi poslaly, ani reklamky. Kde je chyba? Urcite to do nabidky zkusime pridat. Diky za napad! ;-) Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.cz > Garp [SMTP:garp@softhome.net] napsal: >> Co rikate na to, ze by napriklad posledni kapitola >> testu (plocha, rozsah textove casti) hardwaru byla >> venovana ze 70% reklame. Zkratka po tretim/ctvrtem >> kliknuti na rozvijejici tema clanku by misto/nejen >> dokonceni byla reklama. > Libi se mi to. Kdyz uz nejakou vicestrankovou recenzi prectu az > do konce, je velmi pravdepodobne, ze o produkt mam zajem. V > takovem pripade uvitam okamzitou moznost vyrobek objednat, nebo > si alespon precist (a treba vytisknout, ulozit do zalozek), co o > nem pise i jeho vyrobce/dodavatel. > IMHO dobry priklad vyuziti tech moznosti, ktere ma Web oproti > jinym mediim. > Zdravi, > Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 18:59 CEST