vratme to tedy k int.reklame. Co rikate na to, ze by napriklad posledni kapitola testu (plocha, rozsah textove casti) hardwaru byla venovana ze 70% reklame. Zkratka po tretim/ctvrtem kliknuti na rozvijejici tema clanku by misto/nejen dokonceni byla reklama. Treba pul plochy na budouci recenzi, pul plochy na projekty provozovatele/poskytovatele hardwaru k testu. Samotna finalni sumarni informace by zde byla v mensine nebo dokonce za odkazem poskytovatele hardwaru k testu (napr.detail s cenou na e-shopu)? Je to prijatelne? Kde je hranice? -----Original Message----- From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] Sent: Monday, June 23, 2003 5:35 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Re[2]: OT -- RE: CTR 25 % Pokud jste necetl tento thread od zacatku, tak se pokousime najit shodne rysy ci naproste odlisnosti bezne reklamy s tou internetovou :-) Myslim si, ze nelze delat dobre tu internetovou, bez znalosti te tradicni ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "ysha" <ysha@mail.cz> To: "Jarek Jesenský - adresa pro konference" <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, June 23, 2003 5:21 PM Subject: Re[2]: OT -- RE: CTR 25 % > Mam dotaz - jak to souvisi s reklamou na webu? > > ysha ----------------------------------------------------------- reklama ----- Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 17:47 CEST