RE: Re[2]: OT -- RE: CTR 25 %

From: Garp (garp@softhome.net)
Date: 23. 06. 2003, 17:50 CEST


vratme to tedy k int.reklame.

Co rikate na to, ze by napriklad posledni kapitola testu (plocha, rozsah
textove casti) hardwaru byla venovana ze 70% reklame. Zkratka po
tretim/ctvrtem kliknuti na rozvijejici tema clanku by misto/nejen dokonceni
byla reklama. Treba pul plochy na budouci recenzi, pul plochy na projekty
provozovatele/poskytovatele hardwaru k testu. Samotna finalni sumarni
informace by zde byla v mensine nebo dokonce za odkazem poskytovatele
hardwaru k testu (napr.detail s cenou na e-shopu)?

Je to prijatelne? Kde je hranice?



-----Original Message-----
From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz]
Sent: Monday, June 23, 2003 5:35 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Re[2]: OT -- RE: CTR 25 %


Pokud jste necetl tento thread od zacatku, tak se pokousime najit shodne
rysy ci naproste odlisnosti bezne reklamy s tou internetovou :-)
Myslim si, ze nelze delat dobre tu internetovou, bez znalosti te tradicni
...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: "ysha" <ysha@mail.cz>
To: "Jarek Jesenský - adresa pro konference" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, June 23, 2003 5:21 PM
Subject: Re[2]: OT -- RE: CTR 25 %


> Mam dotaz - jak to souvisi s reklamou na webu?
>
> ysha



----------------------------------------------------------- reklama -----
Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 17:47 CEST