[23.06.2003 18:42] 'Marek Prokop <mprokop@prokopsw.cz>' diskutoval takto: > Garp [SMTP:garp@softhome.net] napsal: > > > Co rikate na to, ze by napriklad posledni kapitola > > testu (plocha, rozsah textove casti) hardwaru byla > > venovana ze 70% reklame. Zkratka po tretim/ctvrtem > > kliknuti na rozvijejici tema clanku by misto/nejen > > dokonceni byla reklama. > > Libi se mi to. Kdyz uz nejakou vicestrankovou recenzi prectu az > do konce, je velmi pravdepodobne, ze o produkt mam zajem. V > takovem pripade uvitam okamzitou moznost vyrobek objednat, nebo > si alespon precist (a treba vytisknout, ulozit do zalozek), co o > nem pise i jeho vyrobce/dodavatel. > > IMHO dobry priklad vyuziti tech moznosti, ktere ma Web oproti > jinym mediim. :-O ze zacatku, kdyz tu probehlo par podobnych prispevku, jsem si myslel, ze jsou to nejake ironicko-vtipne narazky. Ale zda se ze to opravdu myslite vazne. No napady jsou to pekne, ale zakladni problem asi bude v tom, ze se zatim nenasel zadny ZADAVTEL REKLAMY na podobne specialitky. A myslim ze se u nas nenajde do te doby, nez to "vynaleznou" a budou alespon rok provozovat americani. ale berte me s rezervou, jen jako uvahu, nikde jsem nestudoval hlubsi fakta k tematu. -- Dan Peder ... muj nazor znas. Nez si pomyslis ze jsem blb, zkus pochopit jak jsem to myslel ... :) ( hic sunt leones )
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 22:26 CEST