Re: poslapavani prava velkymi subjekty?

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 11. 05. 2003, 23:27 CEST


To uz jsme tu resili minuly tyden, ja proste verim tomu, ze reklama se dela
mimo jine proto, aby posilila pozici inzerenta (pripadne jeho vyrobku,
sluzby a pod.). Takze kdyz budete z kazdeho billboardu a televize kricet na
lidi ze lepidlo ABC je nejkvalitnejsi, velka cast spotrebitelu si ho koupi.
Jen ti co maji vice casu, moznosti ci schopnosti si zjisti par informaci a
dojdou treba k tomu, ze jina lepidla vykazuji dle nezavislych testu mnohem
lepsich vysledku.
Takze budete-li stejnym zpusobem ovlivnovat desetitisice ctenaru odborneho
casopisu, ze web XYZ o jejich oblibenych produktech je nejlepsi v oboru, tak
az si ti ctenari jednou poridi Internet, mohou jejich kroky dle meho nazoru
smerovat prave na ten "nejlepsi internetovy casopis", jak jim to vryla do
podvedomi ona nepravdiva reklama.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz





----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, May 11, 2003 9:08 PM
Subject: RE: poslapavani prava velkymi subjekty?


Nejsem si zcela jist, zda uvazovani v kategoriich fer/nefer ma v
tomto pripade nejaky prakticky smysl. Spis by mne zajimalo, zda
takove tvrzeni muze konkurenty realne ohrozit, resp. vlastni
projekt posilit. Priznam se predem, ze jsem v tom ponekud
skepticky, tj. nedovedu si moc predstavit, jak by magazin mohl
*pouze* takovym prohlasenim ovlivnit mineni ctenaru a inzerentu.

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 23:27 CEST