To uz jsme tu resili minuly tyden, ja proste verim tomu, ze reklama se dela mimo jine proto, aby posilila pozici inzerenta (pripadne jeho vyrobku, sluzby a pod.). Takze kdyz budete z kazdeho billboardu a televize kricet na lidi ze lepidlo ABC je nejkvalitnejsi, velka cast spotrebitelu si ho koupi. Jen ti co maji vice casu, moznosti ci schopnosti si zjisti par informaci a dojdou treba k tomu, ze jina lepidla vykazuji dle nezavislych testu mnohem lepsich vysledku. Takze budete-li stejnym zpusobem ovlivnovat desetitisice ctenaru odborneho casopisu, ze web XYZ o jejich oblibenych produktech je nejlepsi v oboru, tak az si ti ctenari jednou poridi Internet, mohou jejich kroky dle meho nazoru smerovat prave na ten "nejlepsi internetovy casopis", jak jim to vryla do podvedomi ona nepravdiva reklama. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Sunday, May 11, 2003 9:08 PM Subject: RE: poslapavani prava velkymi subjekty? Nejsem si zcela jist, zda uvazovani v kategoriich fer/nefer ma v tomto pripade nejaky prakticky smysl. Spis by mne zajimalo, zda takove tvrzeni muze konkurenty realne ohrozit, resp. vlastni projekt posilit. Priznam se predem, ze jsem v tom ponekud skepticky, tj. nedovedu si moc predstavit, jak by magazin mohl *pouze* takovym prohlasenim ovlivnit mineni ctenaru a inzerentu. Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 23:27 CEST