Nejde mi jen o tistenou reklamu, ale o nepravdive, lzive ci neprokazatelne slogany v reklame obecne. Kdybych uvedl detaily (ktere rekl bych v tomto pripade vubec nejsou podstatne), mohl by se tok diskuse stocit uplne jinym smerem ve stylu osobniho napadani a vulgarismu, coz nemam rad, ani zapotrebi. Pripadnym zajemcum rad inzerat naskenuji a poslu na osobni e-mail. Jen dodam, ze ona reklama vysla ve vlastnim casopise onoho internetoveho vydavatelstvi, coz mozna hodne zodpovida. Zajimalo by mne, zda by neco takoveho (tedy nicim nepodlozene sebepasovani inzerenta do role jednicky na trhu) pustilo na sve stranky treba reklamni oddeleni iDnes? Napr. reklamni sdeleni, ze "Auto XYZ je nejlepsi na svete", aniz by to konstatoval kterykoliv nezavisly casopis nebo pruzkum? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Sunday, May 11, 2003 10:18 PM Subject: RE: poslapavani prava velkymi subjekty? nespadam do vasi definice "odborniku na tistenou reklamu", ;-) ale presto myslim, ze by stalo zato uvest nejake detaily. Napriklad ktery casopis a v jake reklame. Obvykle totiz byva zvykem takove kategoricke soudy podpirat statistikami nebo anketami. =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 23:17 CEST