Re: poslapavani prava velkymi subjekty?

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 11. 05. 2003, 23:17 CEST


Nejde mi jen o tistenou reklamu, ale o nepravdive, lzive ci neprokazatelne
slogany v reklame obecne.
Kdybych uvedl detaily (ktere rekl bych v tomto pripade vubec nejsou
podstatne), mohl by se tok diskuse stocit uplne jinym smerem ve stylu
osobniho napadani a vulgarismu, coz nemam rad, ani zapotrebi. Pripadnym
zajemcum rad inzerat naskenuji a poslu na osobni e-mail.
Jen dodam, ze ona reklama vysla ve vlastnim casopise onoho internetoveho
vydavatelstvi, coz mozna hodne zodpovida. Zajimalo by mne, zda by neco
takoveho (tedy nicim nepodlozene sebepasovani inzerenta do role jednicky na
trhu) pustilo na sve stranky treba reklamni oddeleni iDnes? Napr. reklamni
sdeleni, ze "Auto XYZ je nejlepsi na svete", aniz by to konstatoval
kterykoliv nezavisly casopis nebo pruzkum?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, May 11, 2003 10:18 PM
Subject: RE: poslapavani prava velkymi subjekty?


nespadam do vasi definice "odborniku na tistenou reklamu", ;-)
ale presto myslim, ze by stalo zato uvest nejake detaily.
Napriklad ktery casopis a v jake reklame. Obvykle totiz byva
zvykem takove kategoricke soudy podpirat statistikami nebo
anketami.
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 23:17 CEST