To mate jako s nalepkou "NEW" treba na samponech. Taky to nejsou porad uplne nove modely samponu, hlavne po par letech na trhu, a myslim, ze to nikomu moc nevadi :o) > To uz jsme tu resili minuly tyden, ja proste verim tomu, ze reklama se dela > mimo jine proto, aby posilila pozici inzerenta (pripadne jeho vyrobku, > sluzby a pod.). Takze kdyz budete z kazdeho billboardu a televize kricet na > lidi ze lepidlo ABC je nejkvalitnejsi, velka cast spotrebitelu si ho koupi. > Jen ti co maji vice casu, moznosti ci schopnosti si zjisti par informaci a > dojdou treba k tomu, ze jina lepidla vykazuji dle nezavislych testu mnohem > lepsich vysledku. > Takze budete-li stejnym zpusobem ovlivnovat desetitisice ctenaru odborneho > casopisu, ze web XYZ o jejich oblibenych produktech je nejlepsi v oboru, tak > az si ti ctenari jednou poridi Internet, mohou jejich kroky dle meho nazoru > smerovat prave na ten "nejlepsi internetovy casopis", jak jim to vryla do > podvedomi ona nepravdiva reklama. > > Jarek Jesenský
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 23:31 CEST