Re: poslapavani prava velkymi subjekty?

From: Tomas Urbanek (tomas.urbanek@iaudit.info)
Date: 11. 05. 2003, 23:31 CEST


To mate jako s nalepkou "NEW" treba na samponech. Taky to nejsou porad uplne
nove modely samponu, hlavne po par letech na trhu, a myslim, ze to nikomu
moc nevadi :o)


> To uz jsme tu resili minuly tyden, ja proste verim tomu, ze reklama se
dela
> mimo jine proto, aby posilila pozici inzerenta (pripadne jeho vyrobku,
> sluzby a pod.). Takze kdyz budete z kazdeho billboardu a televize kricet
na
> lidi ze lepidlo ABC je nejkvalitnejsi, velka cast spotrebitelu si ho
koupi.
> Jen ti co maji vice casu, moznosti ci schopnosti si zjisti par informaci a
> dojdou treba k tomu, ze jina lepidla vykazuji dle nezavislych testu mnohem
> lepsich vysledku.
> Takze budete-li stejnym zpusobem ovlivnovat desetitisice ctenaru odborneho
> casopisu, ze web XYZ o jejich oblibenych produktech je nejlepsi v oboru,
tak
> az si ti ctenari jednou poridi Internet, mohou jejich kroky dle meho
nazoru
> smerovat prave na ten "nejlepsi internetovy casopis", jak jim to vryla do
> podvedomi ona nepravdiva reklama.
>
>                       Jarek Jesenský



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 23:31 CEST