RE: poslapavani prava velkymi subjekty?

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 11. 05. 2003, 21:08 CEST


Jarek Jesenský napsal:

> presto tyto typy reklam pripadaji nefer.

Nejsem si zcela jist, zda uvazovani v kategoriich fer/nefer ma v 
tomto pripade nejaky prakticky smysl. Spis by mne zajimalo, zda 
takove tvrzeni muze konkurenty realne ohrozit, resp. vlastni 
projekt posilit. Priznam se predem, ze jsem v tom ponekud 
skepticky, tj. nedovedu si moc predstavit, jak by magazin mohl 
*pouze* takovym prohlasenim ovlivnit mineni ctenaru a inzerentu.

Pak by mne take zajimalo, proc mezi ceskymi webovymi magaziny v 
urcitych oborech zuri konkurencni boj, ilustrovany jak onim 
prohlasenim, tak rekaci pana Jesenskeho a mnoha dalsimi 
prispevky v teto konferenci.

Je to asi na delsi diskusi, ale kdyby to nekdo vysvetlil, byl 
bych mu vdecny. Ja to totiz vubec nechapu, protoze ve svem oboru 
a zejmena u zahranicnich magazinu se s necim takovym vubec 
nesetkavam. Setkavam se naopak s tim, ze i tematicky zcela 
stejne zamerene magaziny velmi pratelsky spolupracuji, nebo to 
tak aspon na venek vypada.

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 21:14 CEST