Jarek Jesenský napsal: > presto tyto typy reklam pripadaji nefer. Nejsem si zcela jist, zda uvazovani v kategoriich fer/nefer ma v tomto pripade nejaky prakticky smysl. Spis by mne zajimalo, zda takove tvrzeni muze konkurenty realne ohrozit, resp. vlastni projekt posilit. Priznam se predem, ze jsem v tom ponekud skepticky, tj. nedovedu si moc predstavit, jak by magazin mohl *pouze* takovym prohlasenim ovlivnit mineni ctenaru a inzerentu. Pak by mne take zajimalo, proc mezi ceskymi webovymi magaziny v urcitych oborech zuri konkurencni boj, ilustrovany jak onim prohlasenim, tak rekaci pana Jesenskeho a mnoha dalsimi prispevky v teto konferenci. Je to asi na delsi diskusi, ale kdyby to nekdo vysvetlil, byl bych mu vdecny. Ja to totiz vubec nechapu, protoze ve svem oboru a zejmena u zahranicnich magazinu se s necim takovym vubec nesetkavam. Setkavam se naopak s tim, ze i tematicky zcela stejne zamerene magaziny velmi pratelsky spolupracuji, nebo to tak aspon na venek vypada. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 21:14 CEST