---> Bonjour, > Rad bych znal nazor zde pritomnych odborniku na tistenou > reklamu, ve ktere se druhy nejnavstevovanejsi cesky magazin > v konkretnim oboru oznacuje, ze je "nejlepsi internetovy > casopis". Tento pojem se mi zda velmi prehnany nespadam do vasi definice "odborniku na tistenou reklamu", ;-) ale presto myslim, ze by stalo zato uvest nejake detaily. Napriklad ktery casopis a v jake reklame. Obvykle totiz byva zvykem takove kategoricke soudy podpirat statistikami nebo anketami. Reklama ma ve zvyku prehanet a mezi inzerenty a zakazniky existuje takova nepsana spiklenecka dohoda, ze na superlativy proste budou kaslat. > Neni u nas dokonce tento zpusob inzerce (t.j. pouzivani neprokazatelnych > prisudku typu nejzdravejsi, nejlevnejsi a pod.) zakazan? Nevim, jestli ted, ale za Treti rise mela reklama zakazano superlativy pouzivat. Duvodem nebyla ochrana zakazniku, ale fakt, ze superlativy zesmesnovaly projevy predstavitelu statu, ktere se prave superlativy hemzily. ;-) To jen ttak na okraj. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 22:19 CEST