Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 18. 12. 2002, 10:14 CET


Důvod je ten, že prioritní pro nás nejsou "návštěvníci", ale "zákazníci", a
už v předchozím flame jsem vysvětloval celkem do úmoru, proč by to mělo být
podstatné i pro každého jiného podnikatele, dokonce i toho, kdo počítá jen s
tržbami z reklamy.
Na zvýšení tržeb neměly i velmi intenzivní fazolové kampaně skoro žádný
vliv, pokud je zde někdo milovník "velmi přesných závěrů z velmi nepřesných
premis", pak mohu zcela jistě dokázat, že na zvýšení tržeb mají fazole
přesně 28-54x menší účinnost než jiné prostředky :))

Došli jsme po velmi rozsáhlých zkušenostech s fazolemi k názoru, že tzv.
fazoláři jsou komerčně zcela nevytěžitelnou skupinou, lidově řečeno pár
stovek děcek, které nemají peníze a místo něčeho pořádného tráví čas
sbíráním fazulí. Proto o ně nemám nejmenší zájem ani na webech živých z
reklamy (živě, mobilmania), protože když jim inzerent podstrčí své bannery,
nebude mít žádný ohlas a bude ve výsledku zklamaný z investice do inzerce na
našich webech.
Nekamenujte mě, je to náš názor a naše zkušenosti, jiný podnikatel může mít
názory jiné :)

Ještě mírně off topic bych podotkl, že cenově nejefektivnějším prostředkem
pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především tvorba
vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží.

----- Original Message -----
From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, December 18, 2002 9:30 AM
Subject: RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?


Ty clanky na Lupe (jichz jsem autorem :-) byly zalozeny na jednom konkretnim
experimentu, jehoz vysledek byl, ze fazole se v dane kampani ukazaly jako
20-50x cenove efektivnejsi pro ziskani STALYCH navstevniku nez klasicke
bannery. Duvod, proc se panu Hlavenkovi fazole nelibi, je zrejme ten, ze si
v Cpressu udelali srovnatelny experiment a vysel jim opacne - ted uz jen
muzeme doufat, ze jeho vysledky budou nekde zverejneny (dokonce bych kvuli
tomu sel i na rozklizene Zive :-).
Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz



> -----Original Message-----
> From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz]
> Sent: Wednesday, December 18, 2002 1:04 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?
>
>
> Jestlize zde p. Hlavenka tak broji proti fazolim, tak proc si
> jich sam pro
> sve projekty minimalne milion poridil?
> To co Lupa popsala nedavno v zajimavem clanku o vyhodnosti
> cena/vykon u
> fazoli oproti klasickym bannerum jsem ja sam nastesti objevil
> jiz pred dvema
> lety a tvrdim, ze pro privedeni ctenaru na novy web jsou
> fazole v pomeru
> cena/vykon nejlepsi prostredek.
> Take diky zpetnym reakcim sberacu fazoli v jejich hodnoceni
> (mesicne stovky
> ohlasu) muzeme vylepsovat nas web a udrzovat komunikaci s
> nasimi ctenari,
> zjistovat jejich potreby, nase nedostaky ci to, co se nam
> podarilo udelat
> dobre.
> Fazole nam mimo jine prinesly stotisicove mesicni obraty za prodej GSM
> produktu, coz nam pomaha pokryvat naklady s webem spojene.
>
> Proc p. Hlavenka pochybuje o soudnosti zadavatelu reklamy?
> Vzdyt nezajimavy
> server nahanejici si navstevnost falesnymi bannery a pod. lze
> podle meho
> laickeho nazoru v iAuditu snadno odhalit napriklad nizkym
> poctem stravenych
> minut na webu (uzivatel klikne na falesny banner, prijde na
> nezajimavy web a
> behem par sekund odejde), ci malym poctem otevrenych stranek
> na navstevnika
> (kliknu na falesny banner, uvidim nezajimavou titulku webu
> nesouvisejici s
> falesnym bannerem a hned odejdu), ne? Opravte mne prosim
> odbornici, jestli
> jde opet jen o zbytecne pomluvy vsech serveru marketingove vyuzivajici
> fazole (tj konkurentu CPressu), nebo o skutecnost, ze tito podvodnici
> opravdu nejdou odhalit?
> Je zde snad nekdo ze zadavatelu reklamy, kdo by "naletel"
> webu zkreslujicim
> si vedome navstevnost nejakym nekalm zpusobem?
>
>                       Jarek Jesenský
>
            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz

----------------------------------------------------------- reklama -----
Linux - tajemstvi zbaveny. http://www.root.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 10:13 CET