Důvod je ten, že prioritní pro nás nejsou "návštěvníci", ale "zákazníci", a už v předchozím flame jsem vysvětloval celkem do úmoru, proč by to mělo být podstatné i pro každého jiného podnikatele, dokonce i toho, kdo počítá jen s tržbami z reklamy. Na zvýšení tržeb neměly i velmi intenzivní fazolové kampaně skoro žádný vliv, pokud je zde někdo milovník "velmi přesných závěrů z velmi nepřesných premis", pak mohu zcela jistě dokázat, že na zvýšení tržeb mají fazole přesně 28-54x menší účinnost než jiné prostředky :)) Došli jsme po velmi rozsáhlých zkušenostech s fazolemi k názoru, že tzv. fazoláři jsou komerčně zcela nevytěžitelnou skupinou, lidově řečeno pár stovek děcek, které nemají peníze a místo něčeho pořádného tráví čas sbíráním fazulí. Proto o ně nemám nejmenší zájem ani na webech živých z reklamy (živě, mobilmania), protože když jim inzerent podstrčí své bannery, nebude mít žádný ohlas a bude ve výsledku zklamaný z investice do inzerce na našich webech. Nekamenujte mě, je to náš názor a naše zkušenosti, jiný podnikatel může mít názory jiné :) Ještě mírně off topic bych podotkl, že cenově nejefektivnějším prostředkem pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především tvorba vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. ----- Original Message ----- From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, December 18, 2002 9:30 AM Subject: RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc? Ty clanky na Lupe (jichz jsem autorem :-) byly zalozeny na jednom konkretnim experimentu, jehoz vysledek byl, ze fazole se v dane kampani ukazaly jako 20-50x cenove efektivnejsi pro ziskani STALYCH navstevniku nez klasicke bannery. Duvod, proc se panu Hlavenkovi fazole nelibi, je zrejme ten, ze si v Cpressu udelali srovnatelny experiment a vysel jim opacne - ted uz jen muzeme doufat, ze jeho vysledky budou nekde zverejneny (dokonce bych kvuli tomu sel i na rozklizene Zive :-). Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz > -----Original Message----- > From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] > Sent: Wednesday, December 18, 2002 1:04 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc? > > > Jestlize zde p. Hlavenka tak broji proti fazolim, tak proc si > jich sam pro > sve projekty minimalne milion poridil? > To co Lupa popsala nedavno v zajimavem clanku o vyhodnosti > cena/vykon u > fazoli oproti klasickym bannerum jsem ja sam nastesti objevil > jiz pred dvema > lety a tvrdim, ze pro privedeni ctenaru na novy web jsou > fazole v pomeru > cena/vykon nejlepsi prostredek. > Take diky zpetnym reakcim sberacu fazoli v jejich hodnoceni > (mesicne stovky > ohlasu) muzeme vylepsovat nas web a udrzovat komunikaci s > nasimi ctenari, > zjistovat jejich potreby, nase nedostaky ci to, co se nam > podarilo udelat > dobre. > Fazole nam mimo jine prinesly stotisicove mesicni obraty za prodej GSM > produktu, coz nam pomaha pokryvat naklady s webem spojene. > > Proc p. Hlavenka pochybuje o soudnosti zadavatelu reklamy? > Vzdyt nezajimavy > server nahanejici si navstevnost falesnymi bannery a pod. lze > podle meho > laickeho nazoru v iAuditu snadno odhalit napriklad nizkym > poctem stravenych > minut na webu (uzivatel klikne na falesny banner, prijde na > nezajimavy web a > behem par sekund odejde), ci malym poctem otevrenych stranek > na navstevnika > (kliknu na falesny banner, uvidim nezajimavou titulku webu > nesouvisejici s > falesnym bannerem a hned odejdu), ne? Opravte mne prosim > odbornici, jestli > jde opet jen o zbytecne pomluvy vsech serveru marketingove vyuzivajici > fazole (tj konkurentu CPressu), nebo o skutecnost, ze tito podvodnici > opravdu nejdou odhalit? > Je zde snad nekdo ze zadavatelu reklamy, kdo by "naletel" > webu zkreslujicim > si vedome navstevnost nejakym nekalm zpusobem? > > Jarek Jesenský > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----------------------------------------------------------- reklama ----- Linux - tajemstvi zbaveny. http://www.root.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 10:13 CET