Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 18. 12. 2002, 13:43 CET


> Důvod je ten, že prioritní pro nás nejsou "návštěvníci", ale "zákazníci",
a
> už v předchozím flame jsem vysvětloval celkem do úmoru, proč by to mělo
být
> podstatné i pro každého jiného podnikatele, dokonce i toho, kdo počítá jen
s
> tržbami z reklamy.
> Na zvýšení tržeb neměly i velmi intenzivní fazolové kampaně skoro žádný
> vliv, pokud je zde někdo milovník "velmi přesných závěrů z velmi
nepřesných
> premis", pak mohu zcela jistě dokázat, že na zvýšení tržeb mají fazole
> přesně 28-54x menší účinnost než jiné prostředky :))

Dekuji Vam za vecnou odpoved k veci, my mame zkusenoust jinou. Mozna ze
kdybychom tech par set Fazoli denne (rovna se par desetikorun) nerozdavali,
tak to bude temer stejne jako to vidite u Vas :-) Ale z vysledku nasich
trzeb vidime, ze temer 40% sberacu Fazoli co si u nas nekdy objednalo zbozi
za Fazole si pak objednalo zbozi i za penize. Dvacet % z nich si pak u nas
objednalo zbozi za penize 2x a vice.
Jak jsem jiz uvadel, trvale nam rostou trzby z prodeje v Shopu. Funguje to u
nas asi takto: mlady neduverivy clovek si poprve na Internetu - u nas za
Fazole (= neriskuje penize) objedna velmi lacinou vec (napr. datovy kabel k
telefonu za 500 korun) a do druheho pracovniho dne ji kdekoliv v republice
ma na stole. Tento nas ctenar tim zjisti, ze to na www.GSM4U.cz (potazmo
Internetu) funguje a v okamziku, kdy mu rodice daji na novy mobil, nebo si
jiz vydelava sam (28% z nasich ctenaru jsou odborni pracovnici, pres 50%
nasich ctenaru jsou soucasni, nebo vystudovani vysokoskolaci) obrati se opet
na nas. Takto uz to delame uspesne pres 2 roky.


> Ještě mírně off topic bych podotkl, že cenově nejefektivnějším prostředkem
> pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především
tvorba
> vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží.

Plne souhlasim a mohu jen podepsat.


                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 13:42 CET