> Důvod je ten, že prioritní pro nás nejsou "návštěvníci", ale "zákazníci", a > už v předchozím flame jsem vysvětloval celkem do úmoru, proč by to mělo být > podstatné i pro každého jiného podnikatele, dokonce i toho, kdo počítá jen s > tržbami z reklamy. > Na zvýšení tržeb neměly i velmi intenzivní fazolové kampaně skoro žádný > vliv, pokud je zde někdo milovník "velmi přesných závěrů z velmi nepřesných > premis", pak mohu zcela jistě dokázat, že na zvýšení tržeb mají fazole > přesně 28-54x menší účinnost než jiné prostředky :)) Dekuji Vam za vecnou odpoved k veci, my mame zkusenoust jinou. Mozna ze kdybychom tech par set Fazoli denne (rovna se par desetikorun) nerozdavali, tak to bude temer stejne jako to vidite u Vas :-) Ale z vysledku nasich trzeb vidime, ze temer 40% sberacu Fazoli co si u nas nekdy objednalo zbozi za Fazole si pak objednalo zbozi i za penize. Dvacet % z nich si pak u nas objednalo zbozi za penize 2x a vice. Jak jsem jiz uvadel, trvale nam rostou trzby z prodeje v Shopu. Funguje to u nas asi takto: mlady neduverivy clovek si poprve na Internetu - u nas za Fazole (= neriskuje penize) objedna velmi lacinou vec (napr. datovy kabel k telefonu za 500 korun) a do druheho pracovniho dne ji kdekoliv v republice ma na stole. Tento nas ctenar tim zjisti, ze to na www.GSM4U.cz (potazmo Internetu) funguje a v okamziku, kdy mu rodice daji na novy mobil, nebo si jiz vydelava sam (28% z nasich ctenaru jsou odborni pracovnici, pres 50% nasich ctenaru jsou soucasni, nebo vystudovani vysokoskolaci) obrati se opet na nas. Takto uz to delame uspesne pres 2 roky. > Ještě mírně off topic bych podotkl, že cenově nejefektivnějším prostředkem > pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především tvorba > vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. Plne souhlasim a mohu jen podepsat. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 13:42 CET