Vaše příspěvky nejen v této konferenci mne dlouhodobě fascinují, pane Hlavenko. Obdivuji zásobu Vašich bonmotů a nevyčerpatelný zdroj pohrdání zákazníkem i diskutujícími. 18. prosince 2002, 10:14:04, Hlavenka Jiri: > Důvod je ten, že prioritní pro nás nejsou "návštěvníci", ale "zákazníci", a > už v předchozím flame jsem vysvětloval celkem do úmoru, proč by to mělo být > podstatné i pro každého jiného podnikatele, dokonce i toho, kdo počítá jen s > tržbami z reklamy. > Na zvýšení tržeb neměly i velmi intenzivní fazolové kampaně skoro žádný > vliv, pokud je zde někdo milovník "velmi přesných závěrů z velmi nepřesných > premis", pak mohu zcela jistě dokázat, že na zvýšení tržeb mají fazole > přesně 28-54x menší účinnost než jiné prostředky :)) > Došli jsme po velmi rozsáhlých zkušenostech s fazolemi k názoru, že tzv. > fazoláři jsou komerčně zcela nevytěžitelnou skupinou, lidově řečeno pár > stovek děcek, které nemají peníze a místo něčeho pořádného tráví čas > sbíráním fazulí. Proto o ně nemám nejmenší zájem ani na webech živých z > reklamy (živě, mobilmania), protože když jim inzerent podstrčí své bannery, > nebude mít žádný ohlas a bude ve výsledku zklamaný z investice do inzerce na > našich webech. > Nekamenujte mě, je to náš názor a naše zkušenosti, jiný podnikatel může mít > názory jiné :) Možná za to může jen Vaše netrpělivost, ale dobrý zákazník není jen ten, kdo napoprvé utratí statisíce. Dobrého zákazníka člověk získává pomalu a je to "běh na dlouhou trať". Navíc jeho získání nemusí být vždy přímé. Je třeba si uvědomit, že všechny klasické reklamy mají mizivou účinnost v porovnání s osobním doporučením někoho známého. Jen díky mému doporučení už jeden e-shop, na který jsem neviděl ještě jedinný banner, prodal zboží za mnoho desítek tisíc okruhu mých známých. Já sám jsem napoprvé nijak úžasnou tržbu neudělal, ale protože jsem byl spokojen s drobnější věcí, postupně jsem tam utratil další peníze a shop jsem doporučil dalším známým a přátelům. Ale i kdybych tam už já osobně neutratil ani korunu, ale shop jen doporučil, jsem pro ně zajímavým zákazníkem nebo ne? A to není jediný případ. Spousta lidí mi doporučila "své" obchodníky či řemeslníky apod. Jak už zde někdo psal - v obchodě nemůžeme rozlišovat jen na ty, co utrácí a na ostatní. Takhle černobílé to není. Jsou zde další a další skupiny, které mohou stát "v pozadí" celého nákupu a často mají pro celou zakázku vyšší důležitost, než ten, kdo nakonec peněženku vytáhne. Oni či ony jsou to příčinou, aby rodič, šéf, manžel (sic! ;)) atd. tu peněženku vytáhl. > Ještě mírně off topic bych podotkl, že cenově nejefektivnějším prostředkem > pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především tvorba > vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. He? Tomu fakt věříte? Já bych to formuloval trochu jinak - cenově nejefektivnějším prostředkem pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především vyvolání dojmu, že poskytujete vynikající obsah, nabídku kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. -- David Weil david@weil.cz ... Samozřejmě že lze ve Windows pracovat, ale upřímně řečeno je jednodušší si nainstalovat na záchodě roličku skelné vaty. The Bat! 1.61 Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 14:45 CET