> fazoláři jsou komerčně zcela nevytěžitelnou skupinou, lidově řečeno pár > stovek děcek, které nemají peníze a místo něčeho pořádného tráví čas > sbíráním fazulí. Proto o ně nemám nejmenší zájem ani na webech živých z A jsme u toho. Jeden nas klient ma cilovku "decka", a proto o fazolich uvazujeme. Samozrejme, ze se jedna o kompletni marketingovy mix. "Decka" klientovi nevydelaji na netu ani korunu, ale jinde ano. Navic kdysi sef marketingu GM prohlasil, ze skupina deti ve veku 8 az 14 tvori "zakaznici ze zadnich sedadel". Takze se bych radeji vzdy rikal, ze ta a ta reklama se (ne)hodi pro tu a tu cilovku a neodsuzoval bych to pausalne. Rob www.robertnemec.com --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 10:37 CET