To je prave to, s cim se mi stale nechce souhlasit a myslim si, ze jde v tomto smeru jen o zvyk inzerovat v zabehnutych kolejich, nebot "kdyz prece klasicka reklama pro klienta funguje a on nam za to plati, proc bychom se zatezovali jeste i s reklamou na Internetu?". Kdyz uz se reklama (jeji 1%) nekdy "nahodou" preleje i na Internet, tak vetsinou pres zabehnuteho partnera v tistenych medii, ale to uz je zase jine tema :-) Jelikoz vim ze jsem osobne hodne kupredu oproti vetsine populace napriklad jiz nekolikaletym intenzivnim vyuzivanim PDAcka (protoze vim presne co mi to prinasi za vyhody) a nekdo stale jeste setrvava u psaciho stroje, dokazu pochopit ze takovyto clovek (chytry, ale s tradicnim myslenim) proste na Internetu inzerovat nebude (byt mu poctive snesu vsechny argumenty pro i proti a i pro jeho produkt ci sluzbu bude vice tech kladnych). Take se Marku rad divam ven, kde jiz nektere veci funguji desitky let a u nas jsou teprve ve vyvoji, ale zrovna v IT si myslim, ze zahranici az tak velky naskok oproti nam nema. Vim ze jiz dnes nastesti mame moznost pracovat se stejnym HW i SW, ale rekl bych ze jsme kreativnejsi a sikovnejsi ve vyuzivani jejich moznosti. Muj nazor je tedy ten, ze pokud mam server, ktery navstevuji z 80% HOSPODYNE 18+, znam jejich povolani, vysi prijmu, oblibeny praci prasek i kosmetiku a mohu za vybornou cenu presne zacilit na region, cas i pocet shlednuti, nevidim JEDINY duvod na tomto serveru nespustit reklamu s timto zadanim od klienta. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > 2) I v pripade, ze cena bude optimalni (vzhledem k nakladum), > nemusi byt pro mnoho inzerentu vyhodna. Mozna navstevuji malo > reprezentativni servery, ale mam pocit, ze v zahranici vyrazne > prevazuje reklama inzerentu, kteri inzerovane zbozi/sluzby > poskytuji primo na internetu. Tedy zadne praci prasky apod. > > Pokud tedy nase firmy zatim prevazne na internetu prodavat neumi > (coz opravdu vetsinou neumi), co by vlastne mely uspesne > inzerovat? > > Zdravi, > > Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 13:09 CEST