Re: kouzelny Internet?

From: Robert Nemec (nemec@robertnemec.com)
Date: 25. 10. 2002, 16:28 CEST


Je zajimave sledovat, jak si stale stezujeme na "nezabehanost". Pritom
poradny reklamni trh tady funguje 12 let. Internet mininalne 4 roky, tedy
jednu tretinu.

Kdyby se jednalo o trh, ktery ma tradici stoleti, tak nereknu. Ale 12
let....

Rob
www.robertnemec.com

Posledni projekt: www.jaroslavsuchy.cz

----- Original Message -----
From: <nokia@logo4u.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, October 25, 2002 1:08 PM
Subject: Re: kouzelny Internet?


> To je prave to, s cim se mi stale nechce souhlasit a myslim si, ze jde v
> tomto smeru jen o zvyk inzerovat v zabehnutych kolejich, nebot "kdyz prece
> klasicka reklama pro klienta funguje a on nam za to plati, proc bychom se
> zatezovali jeste i s reklamou na Internetu?". Kdyz uz se reklama (jeji 1%)
> nekdy "nahodou" preleje i na Internet, tak vetsinou pres zabehnuteho
> partnera v tistenych medii, ale to uz je zase jine tema :-)
> Jelikoz vim ze jsem osobne hodne kupredu oproti vetsine populace napriklad
> jiz nekolikaletym intenzivnim vyuzivanim PDAcka (protoze vim presne co mi
to
> prinasi za vyhody) a nekdo stale jeste setrvava u psaciho stroje, dokazu
> pochopit ze takovyto clovek (chytry, ale s tradicnim myslenim) proste na
> Internetu inzerovat nebude (byt mu poctive snesu vsechny argumenty pro i
> proti a i pro jeho produkt ci sluzbu bude vice tech kladnych).
> Take se Marku rad divam ven, kde jiz nektere veci funguji desitky let a u
> nas jsou teprve ve vyvoji, ale zrovna v IT si myslim, ze zahranici az tak
> velky naskok oproti nam nema. Vim ze jiz dnes nastesti mame moznost
pracovat
> se stejnym HW i SW, ale rekl bych ze jsme kreativnejsi a sikovnejsi ve
> vyuzivani jejich moznosti.
> Muj nazor je tedy ten, ze pokud mam server, ktery navstevuji z 80%
HOSPODYNE
> 18+, znam jejich povolani, vysi prijmu, oblibeny praci prasek i kosmetiku
a
> mohu za vybornou cenu presne zacilit na region, cas i pocet shlednuti,
> nevidim JEDINY duvod na tomto serveru nespustit reklamu s timto zadanim od
> klienta.
>
>                       Jarek Jesenský
>
>             www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
>
>
>
>
> > 2) I v pripade, ze cena bude optimalni (vzhledem k nakladum),
> > nemusi byt pro mnoho inzerentu vyhodna. Mozna navstevuji malo
> > reprezentativni servery, ale mam pocit, ze v zahranici vyrazne
> > prevazuje reklama inzerentu, kteri inzerovane zbozi/sluzby
> > poskytuji primo na internetu. Tedy zadne praci prasky apod.
> >
> > Pokud tedy nase firmy zatim prevazne na internetu prodavat neumi
> > (coz opravdu vetsinou neumi), co by vlastne mely uspesne
> > inzerovat?
> >
> > Zdravi,
> >
> > Marek Prokop
>
>
>
> Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.406 / Virová báze: 229 - datum vydání: 21.10.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 16:30 CEST